call over internet-illustration

ROI doskonałej usługi

Zadowoleni klienci są zaangażowani i lojalni. Wielu z nich działa jako rzecznicy marki, z radością promując firmy bez wynagrodzenia pieniężnego lub motywacyjnego. Statystyki obsługi klienta Temkin Group pokazują, że po pozytywnym doświadczeniu z firmą, 77% klientów poleciłoby ją znajomym. Ponadto 72% klientów dzieli się swoimi pozytywnymi doświadczeniami z sześcioma lub większą liczbą osób, co pokazuje, jak ważne jest pozytywne doświadczenie klienta.

Ale to nie wszystko. Rekomendacje od znajomych i rodziny to jedna z najsilniejszych form reklamy. Prawie 83% respondentów online w 60 krajach twierdzi, że ufa rekomendacjom znajomych i rodziny i kupuje od firm, które polecają.

Jak widać, zaangażowani obecni klienci mogą przyciągnąć nowych klientów, pomóc Ci zwiększyć lojalność wobec marki i ostatecznie generować większe przychody. Na poparcie tego stwierdzenia Rosetta stwierdza, że ​​zaangażowani klienci wydają w ciągu roku o 300% więcej niż klienci niezaangażowani. Co więcej, zwiększenie wskaźników utrzymania klientów o zaledwie 5% może doprowadzić do wzrostu rentowności od 25% do 95%. Dla porównania, wzrost retencji klientów o 2% wpływa na zyski tak samo, jak obniżenie kosztów o 10%.

Ale zaangażowanie klientów nie wystarczy. Twoi pracownicy również muszą być zaangażowani, aby mogli tworzyć niezapomniane doświadczenia i zwiększać sprzedaż. Poprzez zwiększenie zaangażowania pracowników o zaledwie 10%, organizacje mogą zwiększyć zyski o 2400 USD na przedstawiciela obsługi klienta rocznie.

Aby jeszcze bardziej pokazać siłę zaangażowania i pozytywnych doświadczeń, rozważmy ten przykład; firma z rocznym przychodem w wysokości 1 miliarda USD może zwiększyć przychody o 823 miliony USD w ciągu 3 lat przy umiarkowanym wzroście doświadczenia klientów. Aby jednak czerpać korzyści z doskonałej obsługi, najpierw musisz stać się najlepszym wskaźnikiem NPS, spełniając testy porównawcze obsługi klienta i zwiększając swój NPS do 41% lub więcej.

#PositiveExperiences
#ShareAPositiveExperience

72%

klientów dzieli się pozytywnym doświadczeniem z 6 lub więcej osobami. Kolsky
Meditator graf man

#CustomerSpending

Firmy amerykańskie tracą więcej niż

300%

więcej

w ciągu roku.

Rosetta

research_3_spendmore

#EmployeeEngagement

Organizacje mogą zwiększyć zyski o

$2,400

na pracownika rocznie, zwiększając zaangażowanie pracowników o zaledwie 10%.

IES

research_3_increaseprofits

#CustomerExperience

Firma z rocznymi przychodami w wysokości 1 miliarda USD może zwiększyć przychody o

$823

milion w ciągu 3 lat z umiarkowanym wzrostem CX.

Temkin Group

research_3_increaserevenue

#CustomerRetention
#CuttingCosts

2%

wzrostu retencji klientów wpływa na zyski w taki sam sposób, jak obniżenie kosztów o 10%.

Forbes

Meditator graf woman

#IncreasingRetentionRates

Zwiększenie wskaźników utrzymania klientów o

5%

zwiększa zyski o 25% do 95%.

Harvard Business Review

research_3_increase_retention

#PositiveWord

Po pozytywnym doświadczeniu z firmą

77%

klientów poleciłoby go znajomemu.

Temkin Group

research_3_positive_experience

#NPS

Najlepsze marki mają średni wynik NPS na poziomie

41%

Rosetta

#CustomerRetention
#Profits

5%

wzrostu retencji klienta może przynieść 25% większy zysk.

Forbes

Meditator graf standing woman

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo