Media społecznościowe oczekiwania

Mimo że media społecznościowe są jednym z najmniej preferowanych kanałów obsługi klienta, nadal cieszą się dużym zainteresowaniem. Ponad 63% klientów oczekuje, że firmy będą oferować obsługę klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych – a 90% użytkowników mediów społecznościowych już połączyło się z marką lub firmą za pośrednictwem wybranej platformy.

Gdy kontaktując się z markami w mediach społecznościowych, 40% konsumentów oczekuje odpowiedzi w ciągu pierwszej godziny, a 79% oczekuje odpowiedzi w ciągu pierwszych 24 godzin. Jeśli ich oczekiwania są spełnione i mają pozytywne doświadczenie, o 71% częściej polecają markę innym w mediach społecznościowych.

#SocialMedia

63%

klientów faktycznie oczekuje, że firmy będą oferować obsługę klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych – i

90%

użytkowników mediów społecznościowych połączyło się już z marką lub firmą za pośrednictwem wybranej platformy

Super Office

#GreatExperiences

Prawdopodobieństwo, że

konsument zarekomenduje markę w mediach społecznościowych innym po pozytywnym doświadczeniu, wynosi około

71%

Statista

#SocialMedia

40%

konsumentów oczekuje, że marki zareagują w ciągu pierwszej godziny od skontaktowania się z mediami społecznościowymi, podczas gdy

79%

spodziewa się odpowiedzi w ciągu pierwszych 24 godzin

Ambassador

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo