Klienci oczekują od firm obsługi klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych, w tym szybkich odpowiedzi i kontaktu z marką. 63% klientów oczekuje, że firmy będą oferować obsługę klienta na platformach społecznościowych, a 90% użytkowników tych platform już połączyło się z markami. Po pozytywnym doświadczeniu w social media, 71% klientów jest bardziej skłonnych do polecania danej marki.
Mimo że media społecznościowe są jednym z najmniej preferowanych kanałów obsługi klienta, nadal cieszą się dużym zainteresowaniem. Ponad 63% klientów oczekuje, że firmy będą oferować obsługę klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych – a 90% użytkowników mediów społecznościowych już połączyło się z marką lub firmą za pośrednictwem wybranej platformy.
Gdy kontaktując się z markami w mediach społecznościowych, 40% konsumentów oczekuje odpowiedzi w ciągu pierwszej godziny, a 79% oczekuje odpowiedzi w ciągu pierwszych 24 godzin. Jeśli ich oczekiwania są spełnione i mają pozytywne doświadczenie, o 71% częściej polecają markę innym w mediach społecznościowych.
#SocialMedia
klientów faktycznie oczekuje, że firmy będą oferować obsługę klienta za pośrednictwem mediów społecznościowych – i
użytkowników mediów społecznościowych połączyło się już z marką lub firmą za pośrednictwem wybranej platformy
Super Office
#GreatExperiences
Prawdopodobieństwo, że
konsument zarekomenduje markę w mediach społecznościowych innym po pozytywnym doświadczeniu, wynosi około
Statista
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach