Twitter

Twitter

Obsługa klienta na Twitterze może sprawić, że firmy będą wydawały się bardziej godne zaufania, tak samo jak na Facebook. Według Twittera 83% użytkowników Twittera, którzy tweetowali do firmy – i otrzymali odpowiedź – czuło się lepiej w firmie i chętniej robili z nią interesy.

Chociaż Twitter nie jest najpopularniejszym kanałem mediów społecznościowych, nadal jest powszechnie używany do obsługi klienta. Według firmy Forrester 31% klientów zgłasza kontakt z firmą za pośrednictwem Twittera.

Jednak, co zaskakujące, tylko 3% tweetów dotyczących problemów z obsługą klienta wyświetla nazwę użytkownika firmy z symbolem @, co sprawia, że spełnienie oczekiwań klientów w zakresie czasu reakcji jest niezwykle trudne. Według Lithium 78% klientów, którzy skarżą się na markę na Twitterze, oczekuje odpowiedzi w ciągu godziny.

#Twitter

31%

klientów zgłasza kontakt z firmą za pośrednictwem Twittera. Forrester
Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

klientów, którzy skarżą się na markę na Twitterze, oczekują odpowiedzi w ciągu godziny.

Lithium

#CustomerServiceIssues

3%

twittów dotyczących problemów z obsługą klienta zawierają nazwę użytkownika firmy z symbolem @.

MarketingLand

3%

#Twitter

83%

użytkowników Twittera, którzy wysłali tweeta do firmy – i otrzymali odpowiedź – czuli się lepiej w firmie i byli bardziej skłonni robić z nimi interesy.

Twitter

83%

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo