Twitter to ważny kanał mediów społecznościowych, który może wpłynąć na zadowolenie klientów i wzbudzić ich zaufanie do danej marki. Współpraca z klientami za pomocą Twittera staje się coraz ważniejsza dla firm, jednak wiele z nich nie spełnia oczekiwań klientów dotyczących czasu reakcji. Według Lithium 78% klientów oczekuje odpowiedzi w ciągu godziny. TwitterCopy potwierdza, że firma może zyskać na reputacji, jeśli odpowiednio odpowiada na tweety klientów.
Obsługa klienta na Twitterze może sprawić, że firmy będą wydawały się bardziej godne zaufania, tak samo jak na Facebook. Według Twittera 83% użytkowników Twittera, którzy tweetowali do firmy – i otrzymali odpowiedź – czuło się lepiej w firmie i chętniej robili z nią interesy.
Chociaż Twitter nie jest najpopularniejszym kanałem mediów społecznościowych, nadal jest powszechnie używany do obsługi klienta. Według firmy Forrester 31% klientów zgłasza kontakt z firmą za pośrednictwem Twittera.
Jednak, co zaskakujące, tylko 3% tweetów dotyczących problemów z obsługą klienta wyświetla nazwę użytkownika firmy z symbolem @, co sprawia, że spełnienie oczekiwań klientów w zakresie czasu reakcji jest niezwykle trudne. Według Lithium 78% klientów, którzy skarżą się na markę na Twitterze, oczekuje odpowiedzi w ciągu godziny.
klientów, którzy skarżą się na markę na Twitterze, oczekują odpowiedzi w ciągu godziny.
Lithium
#CustomerServiceIssues
twittów dotyczących problemów z obsługą klienta zawierają nazwę użytkownika firmy z symbolem @.
MarketingLand
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach