Spis treści
Knowledge base statistics
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Przegląd nawyków użytkowników mediów społecznościowych i ich oczekiwań od obsługi klienta. Statystyki wskazują na rosnące znaczenie takich kanałów jak Facebook, Twitter, i Instagram dla firm B2C, oraz większego angażowania się firm B2B na LinkedIn. LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla różnych branż.
Przyjrzyjmy się bliżej użytkownikom mediów społecznościowych i ich zachowaniom, aby uzyskać pełny obraz tego, dlaczego obsługa klienta w mediach społecznościowych jest tak ważna. Jest ponad 2,85 miliarda użytkowników Facebooka, 1 miliard użytkowników Instagrama i 330 milionów użytkowników Twittera.
Większość konsumentów korzysta z mediów społecznościowych, przy czym 90,4% Millenialsów, 77,5% pokolenia X i 48,2% Baby Boomers korzysta z mediów społecznościowych w jakiejś formie. Nasze statystyki obsługi klienta wskazują, że na całym świecie milenialsi i przedstawiciele pokolenia Z mają średnio 8,8 kont w mediach społecznościowych na osobę. Co więcej, przeciętny użytkownik mediów społecznościowych spędza 145 minut (2 godziny i 25 minut) dziennie w mediach społecznościowych.
Oprócz interakcji z przyjaciółmi i rodziną, 55% korzysta z mediów społecznościowych do wyszukiwania informacji o firmach. Ponadto 18% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych jako platform zakupowych i dokonuje zakupów bez opuszczenie odpowiedniej aplikacji społecznościowej.
Media społecznościowe są również wykorzystywane do obsługi klienta zarówno przez branże B2B, jak i B2C. Jednak firmy B2B doświadczają większego zaangażowania na LinkedIn i mniejszego w innych kanałach, takich jak Instagram, Facebook i Twitter.
#SocialMediaUsers
Użytkownicy social mediów:
Statista
#SocialMedia
klientów szuka
informacji o Twojej firmie w mediach społecznościowych.
Biznology
#NumberOfSocialMediaAccounts
Średnia liczba kont w mediach społecznościowych, jakie ma milenials lub Zetka, to
na całym świecie.
Global Web Index
#SocialMediaUsage
Przeciętna osoba spędza
2 godziny i 25 minut dziennie w mediach społecznościowych
Statista
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach