research_27_illu

Użytkownicy i nawyki

Przyjrzyjmy się bliżej użytkownikom mediów społecznościowych i ich zachowaniom, aby uzyskać pełny obraz tego, dlaczego obsługa klienta w mediach społecznościowych jest tak ważna. Jest ponad 2,85 miliarda użytkowników Facebooka, 1 miliard użytkowników Instagrama i 330 milionów użytkowników Twittera.

Większość konsumentów korzysta z mediów społecznościowych, przy czym 90,4% Millenialsów, 77,5% pokolenia X i 48,2% Baby Boomers korzysta z mediów społecznościowych w jakiejś formie. Nasze statystyki obsługi klienta wskazują, że na całym świecie milenialsi i przedstawiciele pokolenia Z mają średnio 8,8 kont w mediach społecznościowych na osobę. Co więcej, przeciętny użytkownik mediów społecznościowych spędza 145 minut (2 godziny i 25 minut) dziennie w mediach społecznościowych.

Oprócz interakcji z przyjaciółmi i rodziną, 55% korzysta z mediów społecznościowych do wyszukiwania informacji o firmach. Ponadto 18% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych jako platform zakupowych i dokonuje zakupów bez opuszczenie odpowiedniej aplikacji społecznościowej.

Media społecznościowe są również wykorzystywane do obsługi klienta zarówno przez branże B2B, jak i B2C. Jednak firmy B2B doświadczają większego zaangażowania na LinkedIn i mniejszego w innych kanałach, takich jak Instagram, Facebook i Twitter.

#SocialMediaUsers

Użytkownicy social mediów:

Statista

Research 27 social

#SocialMedia

55%

klientów szuka

informacji o Twojej firmie w mediach społecznościowych.

Biznology

Choose the right domain name graphic

#SocialMediaUserAges

research_27_person1
90.4%
milenialsów
research_27_person2
77.5%
generacji X
research_27_person3
48.2%

Baby Boomers korzysta z mediów społecznościowych w jakiejś formie.

eMarketer

#SocialMedia

18.7%

nabywców z mediów społecznościowych w USA dokonało ostatniego zakupu bez opuszczania aplikacji społecznościowej.

HootSuite

Meditator graf standing woman

#NumberOfSocialMediaAccounts

Średnia liczba kont w mediach społecznościowych, jakie ma milenials lub Zetka, to

8.8

na całym świecie.

Global Web Index

Research inbox

#SocialMediaUsage

Przeciętna osoba spędza

145 min

2 godziny i 25 minut dziennie w mediach społecznościowych

Statista

Woman on social media statistic

#SocialMediaUsers

Większość komunikatów obsługi klienta w mediach społecznościowych jest kierowana do branż B2C.

B2B

Firmy bardziej angażują się na LinkedIn.

Facelift

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo