Znaczenie obsługi zgłoszeń

Systemy zgłoszeniowe mogą poprawić jakość obsługi klienta zarówno dla agentów, jak i klientów.

Systemy integrują się z firmami zewnętrznymi aplikacje i zawierają wbudowane systemy zarządzania relacjami z klientami, ułatwiające zbieranie, przeglądanie i edytowanie kontekstowych informacji o klientach. Zasadniczo systemy zgłoszeniowe zapewniają agentom dobrą podstawę obsługi klienta i zapewniają im sukces.

System umożliwia im świadczenie kompetentnych i spersonalizowanych usług, poprawiając jakość obsługi klienta i przychody firmy. Korelacja jest niezaprzeczalna. Według Forbesa 84% firm, które pracują nad poprawą jakości obsługi klienta, zgłasza wzrost przychodów. Ponadto satysfakcja klientów zwiększa przychody, częściowo dzięki pozytywnym przekazom szeptanym. Według Salesforce aż 72% zadowolonych klientów chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami z przyjaciółmi, rodziną, rówieśnikami i online.

Jednak wiele firm uważa, że inwestowanie w oprogramowanie do obsługi zgłoszeń jest niepotrzebne. W rezultacie cierpi na tym cały ich biznes – od przedstawicieli obsługi klienta po strumień przychodów. Według ankiety przeprowadzonej przez Parature 42% agentów nie może rozwiązać zapytań dotyczących obsługi klienta z powodu przestarzałych lub odłączonych systemów. To sprawia, że klienci są sfrustrowani, a 22% porzuca koszyki, a 97% odchodzi bez pozostawiania jakichkolwiek opinii lub wskazówek, dlaczego.

Odłączone systemy i złe interakcje z klientami również przyczyniają się do obrót przedstawiciela obsługi klienta, który wynosi średnio 29% rocznie.

#TicketResolution

42%

agentów nie jest w stanie rozwiązać zapytań klientów z powodu przestarzałych lub odłączonych systemów.

Parature

#CSRTurnoverRate

Średni roczny wskaźnik obrotów przedstawiciela obsługi klienta to

29%

LinkedIn

research_13_29percent

#CustomersChurn

97%

klientów, którzy odchodzą, robią to bez pozostawiania opinii lub wskazówek, dlaczego.

Mixpanel

research_13_97percent

#IncreaseInRevenue

84%

firm, które pracują nad poprawą jakości obsługi klienta, zgłasza wzrost swoich przychodów.

Forbes

research_13_84percent

#PositiveWordOfMouth

72%

klientów podzieli się dobrymi doświadczeniami ze wsparciem z innymi.

Salesforce

research_13_72percent

#CustomerAbandonCarts

22%

klientów porzuciło koszyk z powodu braku informacji.

Tyche Softwares

research_13_22percent

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo