Kategorie recenzji

Dowiedz si─Ö, kt├│re oprogramowanie w danej kategorii jest najlepsz─ů opcj─ů dla Twojej firmy. Je┼Ťli dopiero zaczynasz prac─Ö z oprogramowaniem help desk lub w og├│le obs┼éug─ů klienta, wszystkie te nowe s┼éowa mog─ů sprawia─ç Ci k┼éopot. Stworzyli┼Ťmy kompletn─ů list─Ö terminologii zwi─ůzanej z obs┼éug─ů klienta.
Kategorie recenzji
[split-title title="Recenzja oprogramowania call center Odoo"]

Rozpoczynanie pracy z oprogramowaniem call center Odoo

Mo┼╝esz rozpocz─ů─ç korzystanie z Odoo za darmo, je┼Ťli wybierzesz tylko jedno pakiet aplikacji na pocz─ůtku rejestracji. Je┼Ťli wybierzesz wi─Öcej ni┼╝ jeden, mo┼╝esz skorzysta─ç z bezp┼éatnego okresu pr├│bnego, podczas kt├│rego mo┼╝esz wypr├│bowa─ç wiele funkcji Odoo. Wed┼éug strony internetowej funkcje call center s─ů dost─Öpne w opcji Sales (Sprzeda┼╝), ale wydaje mi si─Ö, ┼╝e mo┼╝esz uzyska─ç do nich dost─Öp r├│wnie┼╝ z dowolnego innego planu. Rejestracja jest dosy─ç szybka i ┼éatwa. Od razu przeniesiesz si─Ö do interfejsu, ale lepiej od razu potwierd┼║ sw├│j adres e-mail, poniewa┼╝ Odoo ma limit czasowy na t─Ö czynno┼Ť─ç.

Odoo ÔÇô wybierz swoje aplikacje

Po uzyskaniu dost─Öpu do interfejsu od razu udaj si─Ö do sekcji Apps (Aplikacje), je┼Ťli chcesz mie─ç funkcje VoIP w swoim koncie Odoo. Dowiedzia┼éem si─Ö, ┼╝e aplikacja nie znajduje si─Ö w opcji Sales (Sprzeda┼╝), tylko w opcji Productivity (Produktywno┼Ť─ç), dlatego zalecam wyb├│r tej opcji podczas rejestracji, aby unikn─ů─ç konieczno┼Ťci korzystania z darmowej wersji pr├│bnej. Instalacja tego modu┼éu jest bardzo prosta: wystarczy klikn─ů─ç przycisk instalacji, a aplikacja zostanie dodana do narz─Ödzi Odoo.

Odoo ÔÇô zainstaluj modu┼é VOIP

Nast─Öpnie znajd┼║ ikon─Ö telefonu w prawym g├│rnym rogu. Gdy klikniesz ikon─Ö, Odoo otworzy oddzielny wid┼╝et klawiatury telefonicznej z opcjami przegl─ůdania poprzednich po┼é─ůcze┼ä, dost─Öpu do kontakt├│w i opcj─ů o nazwie ÔÇ×next activitiesÔÇŁ (nast─Öpne czynno┼Ťci). Jednak narz─Ödzie call center Odoo nie oferuje numeru telefonu, dlatego musisz zintegrowa─ç w┼éasny numer poprzez us┼éug─Ö VoIP, za kt├│r─ů z pewno┼Ťci─ů trzeba b─Ödzie zap┼éaci─ç. Mo┼╝esz uzyska─ç dost─Öp do ustawie┼ä dla VoIP Odoo za pomoc─ů opcji og├│lnych ustawie┼ä i skonfigurowa─ç funkcje po┼é─ůcze┼ä. Odoo oferuje r├│wnie┼╝ kilka poradnik├│w online, kt├│re mog─ů wyja┼Ťni─ç ci ten proces.

Odoo ÔÇô ustawienia funkcji po┼é─ůcze┼ä

Po zako┼äczeniu tych czynno┼Ťci mo┼╝esz rozpocz─ů─ç wykonywanie po┼é─ůcze┼ä. Zanim przejdziemy do cz─Ö┼Ťci testowej, przyjrzyjmy si─Ö funkcjom call center, kt├│rych mo┼╝na oczekiwa─ç od Odoo.

Funkcje call center Odoo

Odoo jest niesamowicie zr├│┼╝nicowanym rozwi─ůzaniem, oferuj─ůcym wiele r├│┼╝nych aplikacji dla szerokiej gamy zastosowa┼ä. To oprogramowanie mo┼╝e sta─ç si─Ö praktycznie czymkolwiek, czego potrzebujesz ÔÇô mo┼╝esz wybra─ç r├│┼╝ne narz─Ödzia i po┼é─ůczy─ç je, aby stworzy─ç idealne rozwi─ůzanie dla potrzeb Twojej firmy. Jedn─ů z tych aplikacji jest narz─Ödzie VoIP dost─Öpne w obszernym sklepie z aplikacjami Odoo. Mo┼╝esz zacz─ů─ç korzystanie z niej za darmo dzi─Öki bezp┼éatnej wersji pr├│bnej.

Odoo ÔÇô sklep z aplikacjami

Mimo ┼╝e Odoo nie jest dedykowanym oprogramowaniem do obs┼éugi call center, oferuje przydatny zestaw funkcji dla okre┼Ťlonych przypadk├│w u┼╝ycia. Odoo ma dobr─ů funkcj─Ö listy kontakt├│w, kt├│ra jest bezpo┼Ťrednio zintegrowana z wid┼╝etem dzwonienia dla ┼éatwego dost─Öpu do kontakt├│w. Mo┼╝esz r├│wnie┼╝ planowa─ç po┼é─ůczenia poprzez opcj─Ö planowania dzia┼éa┼ä lub tworzy─ç kolejki po┼é─ůcze┼ä za pomoc─ů aplikacji CRM. Odoo oferuje r├│wnie┼╝ funkcje raportowania, kt├│re mog─ů pom├│c w monitorowaniu wszystkich aktywno┼Ťci telefonicznych dzi─Öki funkcjom wyszukiwania, filtr├│w i mo┼╝liwo┼Ťci eksportu.

Lista kontakt├│w Odoo

Wyniki i przydatno┼Ť─ç oprogramowania call center Odoo

Odoo umo┼╝liwia ┼éatwy dost─Öp do narz─Ödzi po┼é─ůcze┼ä ÔÇô funkcje s─ů dost─Öpne w prawym g├│rnym rogu niezale┼╝nie od tego, gdzie w interfejsie u┼╝ytkownika si─Ö znajdujesz. Ustawienia dla dodatku VoIP s─ů dost─Öpne w og├│lnych ustawieniach, a niekt├│re z nich znajduj─ů si─Ö w preferencjach u┼╝ytkownika. Opcje mo┼╝na ┼éatwo znale┼║─ç, poniewa┼╝ interfejs jest do┼Ť─ç dobrze zaprojektowany. Jego design nie jest najnowocze┼Ťniejszy, jednak jest funkcjonalny.

Odoo ÔÇô automatyczne wybieranie numer├│w

Cho─ç konfiguracja aplikacji VoIP w Odoo mo┼╝e by─ç do┼Ť─ç trudna dla wi─Ökszo┼Ťci ludzi, znacznie j─ů sobie u┼éatwisz, je┼Ťli wybierzesz jednego z dw├│ch obs┼éugiwanych dostawc├│w VoIP ÔÇô OnSIP lub Axivox. Szkoda, ┼╝e nie ma wi─Öcej opcji ┼é─ůczenia funkcji rozm├│w, ale mimo wszystko po┼é─ůczenia s─ů funkcjonalne, a wydajno┼Ť─ç jest ca┼ékiem dobra. Nie napotka┼éem ┼╝adnych problem├│w podczas rozm├│w testowych, ale wyobra┼╝am sobie, ┼╝e mo┼╝e by─ç inaczej u ka┼╝dego u┼╝ytkownika w zale┼╝no┼Ťci od si┼éy po┼é─ůczenia i wyboru dostawcy VoIP.

Odoo ÔÇô trwaj─ůce po┼é─ůczenie

Interfejs po┼é─ůcze┼ä ma kilka opcji. Mo┼╝esz utworzy─ç nowy kontakt, gdy wybierasz numer, aby natychmiast doda─ç go do swojej listy. Dwie pozosta┼ée opcje pozwalaj─ů na wyciszanie po┼é─ůcze┼ä i przekierowywanie ich do innego u┼╝ytkownika Odoo. Jak wida─ç, opcje s─ů skromne, ale zdecydowanie przydatne dla wi─Ökszo┼Ťci przypadk├│w u┼╝ycia. Inne opcje poza po┼é─ůczeniami obejmuj─ů ÔÇ×next activitiesÔÇŁ i menu kontakt├│w.

Odoo ÔÇô utw├│rz nowy kontakt

Og├│lnie rzecz bior─ůc, Odoo nie oferuje najszerszego ani najbardziej imponuj─ůcego zestawu funkcji call center, ale mog─ů by─ç u┼╝yteczne w okre┼Ťlonych scenariuszach. Nie nazwa┼ébym ich u┼╝ytecznymi w ┼Ťrodowisku prawdziwego call center, cho─ç nie m├│wi─Ö, ┼╝e wykorzystanie Odoo w tym kontek┼Ťcie by┼éoby niemo┼╝liwe. Wszystko zale┼╝y od tego, czego oczekujesz jako u┼╝ytkownik. Je┼Ťli potrzebujesz rozwi─ůzania, kt├│re mo┼╝e obs┼éugiwa─ç znacznie wi─Öcej ni┼╝ tylko po┼é─ůczenia, Odoo mo┼╝e by─ç tym, czego szukasz.

Cennik oprogramowania call center Odoo

Odoo oferuje trzy opcje cenowe, w tym darmowy plan. Uzyskanie funkcji VoIP w darmowej wersji mo┼╝e by─ç trudne, poniewa┼╝ ┼╝aden z pakiet├│w aplikacji nie oferuje aplikacji VoIP od pocz─ůtku pracy z oprogramowaniem. Niemniej jednak zawsze mo┼╝esz zdecydowa─ç si─Ö na bezp┼éatn─ů wersj─Ö pr├│bn─ů, aby mie─ç szans─Ö wypr├│bowania jej w pierwszej kolejno┼Ťci. Przejd┼║my dalej i przyjrzyjmy si─Ö opcjom cenowym.

Free

Darmowy plan Free umo┼╝liwia dost─Öp do jednej z wielu aplikacji, kt├│re oferuje Odoo, bez ┼╝adnych op┼éat. Je┼Ťli zdecydujesz si─Ö na inn─ů aplikacj─Ö, Odoo zaoferuje ci darmow─ů wersj─Ö pr├│bn─ů wybranych aplikacji.

Standard

Plan Standard kosztuje 11,90$ miesięcznie przy rozliczeniu rocznym lub 14,80$ miesięcznie przy rozliczeniu miesięcznym. Podane kwoty to opłata za użytkownika miesięcznie, a plan daje dostęp do wszystkich aplikacji, jakie oferuje Odoo, bez ograniczeń.

Custom

Plan Custom będzie kosztować cię 17,90$ miesięcznie przy rozliczeniu rocznym lub 22,40$ miesięcznie przy rozliczeniu miesięcznym za jednego użytkownika. Plan daje ci dostęp do wszystkich aplikacji Odoo oraz dodaje Odoo Studio, funkcje firmy z wieloma oddziałami oraz zewnętrzne API.

Wniosek

Odoo mo┼╝e nie by─ç pierwszym wyborem dla przedsi─Öbiorstw poszukuj─ůcych dedykowanego oprogramowania do obs┼éugi call center. Nie oferuje wystarczaj─ůcej ilo┼Ťci funkcji do skutecznego zarz─ůdzania rozmowami telefonicznymi. Jednak niskie ceny i szeroki wyb├│r r├│┼╝nych rodzaj├│w narz─Ödzi mo┼╝e okaza─ç si─Ö przydatny dla wielu firm, dla kt├│rych rozmowy telefoniczne nie s─ů w centrum zainteresowanie, ale wa┼╝ne jest, by mie─ç realistyczne oczekiwania od oprogramowania.

Nasza strona u┼╝ywa plik├│w cookie. Kontynuuj─ůc korzystanie z niej, zak┼éadamy, ┼╝e wyra┼╝asz zgod─Ö na stosowanie plik├│w cookie zgodnie z nasz─ů polityk─ů prywatno┼Ťci. polityka prywatno┼Ťci i plik├│w cookies.

├Ś
Um├│w si─Ö na indywidualn─ů rozmow─Ö i zobacz, jakie korzy┼Ťci LiveAgent mo┼╝e przynie┼Ť─ç Twojej firmie.

Jeste┼Ťmy dost─Öpni w wielu terminach

Um├│w si─Ö na demo