Szukasz alternatywy dla Bitrix24?

Przekonaj się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla Bitrix24 na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Chcesz przejść na osobne rozwiązanie dla zespołu wsparcia klienta? Wykorzystaj LiveAgent. Wspieraj klientów za pomocą maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, bazy wiedzy i call center. Ponad 175 funkcji i 40 integracji pozwoli Ci się skupić na obsłudze klienta jak nigdy wcześniej. Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem i przejdź z Bitrix24 na LiveAgent w parę minut. Oferujemy darmowe wsparcie migracji wszystkich danych z Bitrix24 do LiveAgent, które zajmie tylko 5 minut.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Weź pod uwagę LiveAgent.
Oprogramowanie do wielokanałowego wsparcia klienta.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

Zaoszczędź więcej z LiveAgent

Bitrix24 konta LiveAgent w skrócie

FunkcjeLiveAgentBitrix24
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak✅Tak
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Yes✅Tak
Viber✅Tak✅Tak
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak✅Tak
Połączenia wideo✅Tak✅Tak
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak✅Tak
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak✅Tak
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak

3 powody, dla których firmy przechodzą na LiveAgent

Wyższa satysfakcja

LiveAgent pomaga podnieść satysfakcję klienta i wskaźnik konwersji.

Zwiększona wydajność

Pomóż swoim agentom szybciej rozwiązywać zgłoszenia klientów, wykorzystując naszą uniwersalną skrzynkę odbiorczą.

Wiele funkcji

Wykorzystując ponad 175 zaawansowanych funkcji help desk, o wiele łatwiej będzie Ci się skupić na dostarczaniu wspaniałej obsługi klienta.

Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Świetna alternatywa dla Bitrix24

Chcesz skupić się na wspieraniu klientów? Wybierz rozwiązanie help desk od LiveAgent. Znajdziesz tu odpowiedzi na Twoje potrzeby.

LiveAgent oferuje Ci narzędzia, funkcje i integracje wspierające Cię w obsłudze klienta – bez zbędnego zamieszania. Nie zrujnuje też Twojego budżetu. Oferujemy Twojemu biznesowi trzy plany w przystępnych cenach. Możesz je rozwijać dzięki dodatkowym opcjom. Dopasujesz tak narzędzie do swoich potrzeb – bez przepłacania.

Zatroszcz się o klientów

Troska o klientów jest ważną częścią każdego biznesu, który odnosi sukces – nie powinna więc być zaniedbywana. Wykorzystując oprogramowanie stworzone, by lepiej wspierać Cię w troszczeniu się o klientów, możesz zwiększyć ich satysfakcję i wskaźniki ROI.

Dbaj o ich zadowolenie z odpowiednim narzędziem.

Klient wystawiający recenzje usłóg na telefon komórkowy

Zobacz, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Płać tylko za to, czego potrzebujesz

Bitrix24 jest świetnym narzędziem, ale nie sprawdzi się w każdym biznesie. LiveAgent oferuje Ci wartościowe narzędzia i funkcje – i nie musisz płacić za nic, czego nie używasz.

Oferujemy trzy plany w przystępnej cenie, które zapewnią Ci dokładnie to, czego potrzebujesz. Jeśli nie okaże się niewystarczające, możesz dokupić dodatkowe opcje, by poprawić swój przepływ pracy.

Nadszedł czas na zmiany?

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych i średnich firm w 2023 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Szukasz alternatywy dla innego produktu?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu do innych popularnych oprogramowań do obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Bitrix24
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i uzyskaj wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i superszybki widget czatu na żywo.

Alternatywa dla Heska - LiveAgent

Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!

LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi świetną alternatywę dla Zendesk. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Alternatywa dla Zendesk

LiveAgent: lepsza alternatywa dla Zendesk! Wypróbuj darmową wersję próbną i odkryj bogate funkcje w przystępnej cenie.

LiveAgent to alternatywa dla Hivera, która może obsługiwać wiele skrzynek pocztowych i wiele kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej o LiveAgent.

Alternatywa dla Hivera - LiveAgent

LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!

Doskonała obsługa klienta zaczyna się od narzędzia help desk. Wypróbuj LiveAgent bezpłatnie przez 14 dni.

Porównujesz alternatywy oprogramowania pomocy technicznej?

Porównaj najlepsze help desk softy! LiveAgent: 175+ funkcji, brak karty kredytowej, 14 dni za darmo. Sprawdź, dlaczego warto!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x