Recenzja systemu zgłoszeń EngageBay

Recenzja systemu zgłoszeń EngageBay
Compare Recenzja systemu zgłoszeń EngageBay with other in: How Recenzja systemu zgłoszeń EngageBay is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
927 reviews

EngageBay oferuje obszerny zestaw narzędzi z funkcjami oprogramowania do obsługi zgłoszeń. Chociaż obsługa zgłoszeń nie jest jego głównym celem, ma wszystko, czego potrzeba, by konkurować z najlepszymi rozwiązaniami dla obsługi zgłoszeń. Przeczytaj więcej w naszej recenzji.

Pricing
Starting from:
$ 12.74   miesięcznie
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Doświadczenie użytkownika
3.5
Cena
4
Wdrażanie
4.5

Key takeaways

Pros

  • Przystępna cena tańszych planów
  • Wiele dodatkowych funkcji w jednym pakiecie
  • Dobry system zgłoszeń bez większych problemów

Cons

  • Okazjonalne błędy
  • Obsługa zgłoszeń nie jest główną funkcją EngageBay
  • Niezgrabna funkcja załączników

Rozpoczęcie pracy z systemem obsługi zgłoszeń EngageBay

EngageBay umożliwia bezpłatne rozpoczęcie pracy poprzez łatwą rejestrację dostępną bezpośrednio na ich stronie internetowej. Wystarczy podać podstawowe informacje, a także numer telefonu i link do swojej strony internetowej. Po uzyskaniu dostępu do nowego systemu możesz od razu skorzystać z bezpłatnej sesji wdrożeniowej.

EngageBay – oferta darmowego wdrażania

Aby uzyskać dostęp do części Service EngageBay, możesz kliknąć przycisk marketingowy w lewym górnym rogu i przejść do sekcji Service (Obsługa). EngageBay wyświetli monit o utworzenie dedykowanej domeny obsługi klienta do odbierania zgłoszeń. Po wykonaniu tej czynności możesz zapoznać się z interfejsem obsługi zgłoszeń w EngageBay.

EngageBay – utwórz swoją domenę

Interfejs EngageBay jest bardzo przystępny dla nowych użytkowników. Zapewnia wyjaśnienia i krótkie przewodniki dla prawie wszystkiego, co próbujesz zrobić po raz pierwszy, co znacznie ułatwia przyzwyczajenie się do przepływu pracy. Interfejs wygląda dość nowocześnie, a nawigacja nie powinna stanowić problemu, nawet jeśli zdecydujesz się zignorować przewodniki.

EngageBay – konfiguracja konta obsługi

Po aktywowaniu funkcji obsługi możesz po raz pierwszy spojrzeć na interfejs obsługi zgłoszeń. Zobaczysz poręczny pulpit nawigacyjny, który dostarcza cennych informacji. Przewodnik dla początkujących zajmuje większą część ekranu w lewym górnym rogu, podczas gdy pozostałe okna zapewniają wgląd w niezbędne analizy i raporty. Możesz zobaczyć liczbę zgłoszeń, godzinę i datę pierwszej odpowiedzi, godzinę i datę zamknięcia oraz inne ważne informacje.

Interfejs EngageBay

Funkcje systemu zgłoszeń EngageBay

Chociaż EngageBay oferuje znacznie szerszą funkcjonalność, przyjrzymy się tylko funkcjom obsługi zgłoszeń ServiceBay. ServiceBay to nazwa zestawu usług i funkcji obsługi zgłoszeń, który oferuje dość standardową funkcjonalność. Otrzymujesz dostęp do makr, umów SLA, raportów dotyczących zgłoszeń, automatyzacji, gotowych odpowiedzi, grup wsparcia i niestandardowych widoków zgłoszeń. Te funkcje są wymienione na oficjalnej stronie internetowej EngageBay, jednak sam system zgłoszeń zapewnia większą różnorodność funkcji. Możesz je odkryć, gdy rozpoczniesz korzystanie z aplikacji internetowej.

Wyniki systemu zgłoszeń i doświadczenie użytkownika

Teraz czas przyjrzeć się testom i zobaczyć, jak system zgłoszeń EngageBay radzi sobie w standardowym scenariuszu. Wysłałam do siebie kilka e-maili, aby sprawdzić, jak szybko pojawią się w systemie zgłoszeń. Na szczęście czas oczekiwania nie był długi i wszystko działało bardzo płynnie.

EngageBay – widok zgłoszeń

Po otwarciu zgłoszenia EngageBay ujawnia więcej funkcji, które niekoniecznie są wymienione na stronie z cenami. Obejmują bardzo dobrze zaprojektowany edytor tekstu ze wszystkimi niezbędnymi opcjami edycji i formatowania. Możesz także uzyskać dostęp do wewnętrznych notatek i poznać oraz edytować informacje o zgłoszeniu w lewym panelu. Zawiera wszystkie niezbędne pola dla istotnych danych dotyczących każdego otwartego zgłoszenia. Przycisk wysyłania EngageBay służy do zmiany statusu – możesz ustawić status jako zamknięty, oczekujący, otwarty, rozwiązany i inny.

EngageBay – zmiana statusu zgłoszenia

Widok zgłoszenia ujawnia mały problem z projektem głównego paska narzędzi u góry. Podczas przewijania strony zsuwa się w dół, często zasłaniając ważne przyciski narzędzi i funkcji. Choć nie jest to poważny problem, zdecydowanie warto o nim wspomnieć. Poza tym system zgłoszeń działa bardzo dobrze i bez większych problemów. Pole odpowiedzi jest wystarczająco duże i masz dostęp do wszystkich narzędzi bez konieczności trudnej nawigacji.

EngageBay – przykładowa odpowiedź na zgłoszenie

Korzystanie z niektórych funkcji może być nieco kłopotliwe. Na przykład, nie można kopiować i wklejać obrazów bezpośrednio do zgłoszeń, trzeba użyć funkcji załączników. Z jakiegoś powodu oprogramowanie nie pozwala automatycznie przeglądać załączników na komputerze, ale w aplikacji EngageBay. Co więcej, jeśli wyjdziesz ze zgłoszenia bez wysyłania wiadomości, nie zostanie ona zapisana jako wersja robocza. To też nie jest poważny problem, ale może nieco utrudniać pracę. Poza tym system zgłoszeń EngageBay działa dobrze, a przepływ pracy powinien przebiegać płynnie nawet przy kilku drobnych problemach.

Cennik EngageBay

EngageBay oferuje cztery plany cenowe z różnymi dostępnymi zestawami funkcji. Te funkcje obejmują nie tylko funkcjonalność ServiceBay, ale także inne istotne części całego zestawu narzędzi EngageBay. Należy o tym pamiętać przy wyborze planu, bo nigdy nie wiadomo, jakie dodatkowe funkcje mogą być potrzebne w danym rozwiązaniu. Przyjrzyjmy się funkcjom obsługi zgłoszeń dostępnym w każdym planie.

Darmowy

Darmowy plan nic nie kosztuje. Uzyskujesz dostęp do podstawowych funkcji zarządzania kontaktami, zarządzania zgłoszeniami oraz widoku zgłoszeń.

Basic

Plan podstawowy Basic kosztuje 12,74$ za użytkownika miesięcznie. Uzyskujesz dostęp do funkcji z poprzedniego planu, a poza tym do makr zgłoszeń, grup, zarządzania grupami, gotowych odpowiedzi, notatek osobistych, 360-stopniowego widoku klienta oraz powiadomień na pulpicie.

Growth

Plan Growth kosztuje 42,49$ za użytkownika miesięcznie. Zapewnia wszystko z poprzednich dwóch planów, a dodatkowo powiadomienia push, automatyzację i przepływy pracy oraz tryby.

Pro

Plan Pro kosztuje 84,99$ za użytkownika miesięcznie. Otrzymujesz wszystko z poprzednich planów. Dodatkową usługą jest zarządzanie regułami.

Wniosek

EngageBay oferuje solidny system obsługi zgłoszeń, który bardzo dobrze uzupełnia resztę rozwiązania. System zgłoszeń zdecydowanie nie jest głównym celem tego oprogramowania, ale mimo to powinien być wystarczający do większości zadań. Jeśli szukasz bardziej zaawansowanego systemu obsługi zgłoszeń, to może nie być najlepsza opcja dla Ciebie, jednak większość użytkowników powinna być zadowolona z wielofunkcyjnego rozwiązania EngageBay.

Powszechne problemy

Jak używać gotowych odpowiedzi w EngageBay?

W sekcji obsługi EngageBay kliknij Settings (ustawienia) i przejdź do sekcji Canned responses (gotowe odpowiedzi). Utwórz gotowe odpowiedzi i zapisz je w systemie. Gdy skończysz, przejdź do sekcji Tickets (zgłoszenia) i otwórz zgłoszenie, w którym chcesz użyć gotowej odpowiedzi. Gotowe odpowiedzi można znaleźć w polu odpowiedzi, poniżej narzędzi do formatowania tekstu. Kliknij je i wybierz odpowiedź, której chcesz użyć.

Jak skonfigurować przekazywanie wiadomości e-mail do systemu zgłoszeń EngageBay?

Jeśli chcesz przekierować pocztę e-mail z innego konta e-mail do systemu zgłoszeń EngageBay, otwórz pulpit Service w EngageBay i przejdź do Settings (ustawienia) > All Settings (wszystkie ustawienia). Znajdź Forwarding (przekazywanie) w sekcji POP/IMAP i kliknij Add forwarding address (dodaj adres przekazywania). Następnie wprowadź adres e-mail, którego chcesz użyć i kliknij next (dalej). Zapisz zmiany i wszystko powinno być gotowe.

Product reviews

Dziennik aktywności to narzędzie do śledzenia czasu, które pomaga lepiej inwestować czas. Wie, jak agenci spędzają czas w pracy i potrafi zarządzać pracownikami.

Dziennik aktywności

Dziennik aktywności zapewnia monitorowanie pracy pracowników oraz zwiększenie produktywności. Dziennik aktywności w LiveAgent zbiera dane o działaniach personelu obsługi klienta. Można go znaleźć na koncie LiveAgent, po zalogowaniu, wejściu w konfigurację i otwarciu dziennika audytu. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące 7- lub 30-dniowe próby dla firm.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z funkcją LiveAgent – ranking agentów. Pozwól swoim klientom ocenić swoich agentów.

Ranking agentów

LiveAgent to oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które zapewnia skuteczne rozwiązanie do obsługi reklamacji. Inwestowanie w system zarządzania skargami prowadzi do lepszego wizerunku firmy i większej liczby rekomendacji, co jest niezbędne dla długoterminowego sukcesu biznesowego. Bezplatny 14-dniowy okres próbny jest dostępny dla klientów, którzy chcą utrzymać lojalność klientów. LiveAgent oferuje cennik, funkcje i integracje, a także zadowolonych klientów, dostępne w Centrum Wsparcia.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

LiveAgent to aplikacja do obsługi klientów, która pomaga rozwiązywać problemy w ojczystym języku, dostępna w ponad 40 językach. Huawei, BMW, Yamaha i O2 korzystają z LiveAgent. Istnieje wiele alternatyw dla Tawk i Customerly, a LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem obsługi klienta. Firma oferuje także rozwiązania dla różnych branż i biznesów, a klienci są zadowoleni z jakości obsługi. Istnieje również blog oraz szablony, webinary i tests pisania, a klienci mogą skontaktować się ze sprzedażą lub uzyskać dostęp do społeczności.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo