Oprogramowanie pomocy technicznej dla SaaS

Polegaj na LiveAgent, ulepsz swój biznes SaaS i zmniejsz wskaźnik rezygnacji klientów.

Zmniejsz wskaźnik rezygnacji

Szybka i konkretna pomoc może mieć ogromne znaczenie, jeśli chodzi o zatrzymanie klientów i zmniejszenie wskaźnika rezygnacji. Najważniejszym czynnikiem w tym przypadku jest czas. Czat na żywo w czasie rzeczywistym może pomóc w natychmiastowym rozwiązaniu problemów i utrzymaniu klientów na dystans. Koniec z burzą mózgów na temat strategii jak nie tracić klientów – rozwiązanie samo przyszło do Ciebie.

zmniejsz wskaźnik rezygnacji
zwiększ satysfakcję klienta

Zwiększ zadowolenie klientów

Sukces Twojej firmy zależy od zadowolenia Twoich klientów. Zapewnij im możliwość wyszukania odpowiedzi na portalu klienta, skontaktuj się z nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej i dopnij sprzedaż przez telefon – wszystko w jednym miejscu! Bonus: Możesz zmierzyć zadowolenie swoich klientów za pomocą systemu nagradzania . 🙂

Bądź zorganizowany

Koniec z kilkoma oddzielnymi skrzynkami odbiorczymi, różnymi rozwiązaniami dla czatu na żywo lub dodatkowymi dostawcami usług dla centerum telefonicznego. LiveAgent łączy wszystkie kanały (także media społecznościowe) w jeden pakiet o bardzo przystępnej cenie. Poświęcaj mniej czasu na zarządzanie codziennymi zadaniami dzięki automatyzacji i skup się na tym, co jest dla Ciebie ważne – na klientach, biznesie i rozwoju.

bądz zorganizowany

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu oraz referencje i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta a także zwiększyć ich satysfakcję.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.