Wersja próbna

Agent obsługujący tylko czat

Kto jest agentem obsługującym tylko czat?

Istnieje wiele ról agentów. Jeden z nich to agent działający tylko na czacie. Ten typ agenta zwykle zapewnia obsługę klienta w oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent. Ale jest jedna różnica. Agent tylko do czatu nie ma zwykłych uprawnień i ma tylko zdefiniowane podejście. Agenci tego typu nie mogą edytować zgłoszeń ani przeglądać żadnych raportów. Są w stanie przeglądać lub robić zgłoszenia. Możliwe jest ustawienie tej roli w profilu agenta w LiveAgent.

FAQ

Kto jest agentem obsługującym tylko czat?

Agent działający tylko na czacie to agent, który działa tylko na czacie. Agent jest odpowiedzialny za obsługę klienta w oprogramowaniu pomocniczym. Jednak taki agent nie ma pełnych uprawnień. Możesz skonfigurować tę opcję w profilu LiveAgenta.

Jakie uprawnienia ma agent obsługujący tylko czat?

Agent obsługujący tylko czat ma ograniczone uprawnienia w porównaniu z pełnoprawnym agentem. Ten typ agenta nie może edytować zgłoszeń. Nie ma również dostępu do żadnych raportów. Jego uprawnienia obejmują oglądanie zgłoszeń i ich wykorzystanie.

Jak ustawić agenta obsługującego tylko czat w LiveAgent?

Aby skonfigurować agenta obsługującego tylko czat w LiveAgent, musisz przejść do profilu agenta. Tam możesz odpowiednio skonfigurować tę rolę.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.