Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agent obsługujący tylko czat

Kto jest agentem obsługującym tylko czat?

Istnieje wiele ról agentów. Jeden z nich to agent działający tylko na czacie. Ten typ agenta zwykle zapewnia obsługę klienta w oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent. Ale jest jedna różnica. Agent tylko do czatu nie ma zwykłych uprawnień i ma tylko zdefiniowane podejście. Agenci tego typu nie mogą edytować zgłoszeń ani przeglądać żadnych raportów. Są w stanie przeglądać lub robić zgłoszenia. Możliwe jest ustawienie tej roli w profilu agenta w LiveAgent.

FAQ

Kto jest agentem obsługującym tylko czat?

Agent działający tylko na czacie to agent, który działa tylko na czacie. Agent jest odpowiedzialny za obsługę klienta w oprogramowaniu pomocniczym. Jednak taki agent nie ma pełnych uprawnień. Możesz skonfigurować tę opcję w profilu LiveAgenta.

Jakie uprawnienia ma agent obsługujący tylko czat?

Agent obsługujący tylko czat ma ograniczone uprawnienia w porównaniu z pełnoprawnym agentem. Ten typ agenta nie może edytować zgłoszeń. Nie ma również dostępu do żadnych raportów. Jego uprawnienia obejmują oglądanie zgłoszeń i ich wykorzystanie.

Jak ustawić agenta obsługującego tylko czat w LiveAgent?

Aby skonfigurować agenta obsługującego tylko czat w LiveAgent, musisz przejść do profilu agenta. Tam możesz odpowiednio skonfigurować tę rolę.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.