Kim jest agent personelu?
Agent personelu to członek zespołu obsługi klienta z mniejszymi uprawnieniami niż przełożony, lider zespołu lub menedżer wyznaczony do roli administratora. Zazwyczaj agent personelu pełni rolę agenta, która pozwala mu rozwiązywać i przekazywać zgłoszenia, mieć dostęp do określonych działów i wykonywać tylko drobne konfiguracje.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kim jest agent personelu?
Agent personelu to agent będący członkiem zespołu obsługi klienta, który ma mniejsze uprawnienia niż jego przełożony, lider lub menedżer. Do jego zadań należy przede wszystkim bezpośrednia obsługa klienta i sprawne rozwiązywanie problemów.
Jakie uprawnienia ma agent personelu?
Agent personelu ma uprawnienia agenta, tj. dostęp do wszystkich przypisanych mu zgłoszeń lub grup zgłoszeń, które są mu udostępnione. Potrafi w pełni obsługiwać zgłoszenia i realizować powiązane działania, ma dostęp do określonych działów i wykonuje drobne konfiguracje.
Czy możesz ustawić agenta personelu w LiveAgent?
W LiveAgent można ustawić rolę agenta przeznaczoną dla agentów personelu. Umożliwia wykonywanie zadań związanych z agentem i obsługą zgłoszeń.
Integracje MeTA1 z LiveAgent zapewniają szybką obsługę klienta poprzez różne kanały komunikacji, a także bezpieczeństwo i konfigurowalność. LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta i dostęp do bazy wiedzy, obniżając koszty obsługi. Dodatkowo, narzędzie self-service oraz integracje z innymi platformami sprawiają, że jest to kompleksowe i efektywne narzędzie do obsługi klienta.
Oprogramowanie obsługi klienta powinno umożliwiać automatyzację procesów, integrację z narzędziami marketingowymi, nagrywanie rozmów, zbieranie opinii klientów i wsparcie 24/7. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania, takich jak dział pomocy, czat na żywo i biuro obsługi IT, które pomagają utrzymać wysoki poziom satysfakcji klientów.