Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Agent personelu

Kim jest agent personelu?

Agent personelu to członek zespołu obsługi klienta z mniejszymi uprawnieniami niż przełożony, lider zespołu lub menedżer wyznaczony do roli administratora. Zazwyczaj agent personelu pełni rolę agenta, która pozwala mu rozwiązywać i przekazywać zgłoszenia, mieć dostęp do określonych działów i wykonywać tylko drobne konfiguracje.

Dowiedz się więcej o agentach w LiveAgent.

FAQ

Kim jest agent personelu?

Agent personelu to agent będący członkiem zespołu obsługi klienta, który ma mniejsze uprawnienia niż jego przełożony, lider lub menedżer. Do jego zadań należy przede wszystkim bezpośrednia obsługa klienta i sprawne rozwiązywanie problemów.

 

Jakie uprawnienia ma agent personelu?

Agent personelu ma uprawnienia agenta, tj. dostęp do wszystkich przypisanych mu zgłoszeń lub grup zgłoszeń, które są mu udostępnione. Potrafi w pełni obsługiwać zgłoszenia i realizować powiązane działania, ma dostęp do określonych działów i wykonuje drobne konfiguracje.

Czy możesz ustawić agenta personelu w LiveAgent?

W LiveAgent można ustawić rolę agenta przeznaczoną dla agentów personelu. Umożliwia wykonywanie zadań związanych z agentem i obsługą zgłoszeń.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.