Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Analityka

Co to jest analityka?

Analityka tzw. Raporty w LiveAgent to świetna funkcja, która mierzy satysfakcję klientów. To doskonałe narzędzie do doskonalenia obsługi klienta i motywowania przedstawicieli klienta. To narzędzie zbiera informacje związane z klientami i działaniem help desk. Następnie analizuje je i przygotowuje przegląd. Analityka zawiera szczegółowe wykresy, wykresy, raporty, statystyki i nie tylko. Pomaga monitorować wydajność agenta i porównywać statystyki. Najbardziej produktywni agenci mogą być nagradzani, a inni przedstawiciele klientów mogą się od nich uczyć. LiveAgent oferuje profesjonalną analitykę.

Dowiedz się więcej o Analityce w LiveAgent.

Analityka
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza analityka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Analityka to systematyczna obliczeniowa analiza danych lub statystyk. Dzięki niemu możemy interpretować i przesyłać wzorce danych, które służą wspomaganiu podejmowania decyzji. Służy do analizy danych biznesowych, dzięki czemu możesz opisywać, przewidywać i poprawiać wyniki. Ponieważ analiza i optymalizacja są kluczem do sukcesu, analityka powinna odgrywać główną rolę w strategii obsługi klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie funkcje analityczne oferuje LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dzięki funkcji analitycznej w LiveAgent możesz analizować przychodzące i wychodzące wiadomości, czaty i połączenia. Możesz także sprawdzić raporty wyników, posortować je według czasu, kanału lub działu. Co więcej, otrzymujesz raporty wydajności agentów, raporty wydajności według tagów. Możesz wybrać okres, z którego pochodzą dane i cofnąć się nawet o rok.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak uzyskać dostęp do funkcji analitycznych w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Funkcje analityczne w LiveAgent można znaleźć na karcie „Raporty”, a następnie kliknąć „Przegląd danych analitycznych”. Możesz także oceniać raporty wydajności i sprawdzać zestawienie ocen klientów.” } }] }

FAQ

Co oznacza analityka?

Analityka to systematyczna analiza obliczeniowa danych lub statystyk. Dzięki niemu możemy interpretować i przesyłać wzorce danych, które służą wspomaganiu podejmowania decyzji. Służy do analizy danych biznesowych, dzięki czemu możesz opisywać, przewidywać i poprawiać wyniki. Ponieważ analiza i optymalizacja są kluczem do sukcesu, analityka powinna odgrywać główną rolę w strategii obsługi klienta.

Jakie funkcje analityczne oferuje LiveAgent?

Dzięki funkcji analitycznej w LiveAgent możesz analizować przychodzące i wychodzące wiadomości, czaty i połączenia. Możesz także sprawdzić raporty wyników, posortować je według czasu, kanału lub działu. Co więcej, otrzymujesz raporty wydajności agentów, raporty wydajności według tagów. Możesz wybrać okres, z którego pochodzą dane i cofnąć się nawet o rok.

Jak uzyskać dostęp do funkcji analitycznych w LiveAgent?

Funkcje analityczne w LiveAgent można znaleźć na karcie „Raporty”, a następnie kliknąć „Przegląd danych analitycznych”. Możesz także oceniać raporty skuteczności i sprawdzać zestawienie ocen klientów.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.