Co to jest aplikacja pomocy?
Aplikacja pomocy to program, który służy do obsługi określonego typu pliku, innego niż pliki HTML, GIF, pliki obrazów JPEG — do obsługi typów plików, których przeglądarka nie obsługuje. Konieczne jest pobranie aplikacji pomocy i poinformowanie przeglądarki o nazwie aplikacji. Działa we własnym oknie jako indywidualny program. Alternatywą aplikacji pomocy jest wtyczka. Uruchamia się automatycznie w oknie przeglądarki.
Frequently asked questions
Jak zdefiniować aplikację pomocy?
Aplikacja pomocy to program służący do obsługi plików, których przeglądarka nie obsługuje. Aby program działał, konieczne jest pobranie aplikacji i poinformowanie przeglądarki o nazwie aplikacji. Działa jako indywidualny program. Alternatywą dla aplikacji pomocy jest wtyczka.
Jaka jest rola aplikacji pomocy?
Aplikacja pomocy wspiera działanie programu obsługi klienta. Umożliwia bezpośredni kontakt z klientem i zarządzanie tymi kontaktami. Dzięki niej możesz działać poza środowiskiem przeglądarki internetowej, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Czy LiveAgent jest aplikacją pomocy?
LiveAgent to aplikacja pomocy. Pomaga w prowadzeniu szeroko zakrojonych działań w zakresie obsługi klienta. Umożliwia prowadzenie rozmów w wielu kanałach, raportowanie i analizowanie danych, gromadzenie historii kontaktów z klientami oraz zarządzanie zespołem pomocy technicznej.
- Wsparcie w aplikacji (wyjaśnienie)
- Opis działu pomocy (+Kluczowe korzyści) | LiveAgent
- Pomoc na czacie (wyjaśnienie)
- Oprogramowanie do zarządzania usługami (wyjaśnienie)
- Aplikacje czatu [wyjaśnienie]
- Pomoc mobilna (wyjaśnienie)
- Centrum pomocy open source (wyjaśnienie)
- Funkcje oprogramowania Help Desk (+ filmy)