Co to jest aplikacja pomocy?
Aplikacja pomocy to program, który służy do obsługi określonego typu pliku, innego niż pliki HTML, GIF, pliki obrazów JPEG — do obsługi typów plików, których przeglądarka nie obsługuje. Konieczne jest pobranie aplikacji pomocy i poinformowanie przeglądarki o nazwie aplikacji. Działa we własnym oknie jako indywidualny program. Alternatywą aplikacji pomocy jest wtyczka. Uruchamia się automatycznie w oknie przeglądarki.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować aplikację pomocy?
Aplikacja pomocy to program służący do obsługi plików, których przeglądarka nie obsługuje. Aby program działał, konieczne jest pobranie aplikacji i poinformowanie przeglądarki o nazwie aplikacji. Działa jako indywidualny program. Alternatywą dla aplikacji pomocy jest wtyczka.
Jaka jest rola aplikacji pomocy?
Aplikacja pomocy wspiera działanie programu obsługi klienta. Umożliwia bezpośredni kontakt z klientem i zarządzanie tymi kontaktami. Dzięki niej możesz działać poza środowiskiem przeglądarki internetowej, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Czy LiveAgent jest aplikacją pomocy?
LiveAgent to aplikacja pomocy. Pomaga w prowadzeniu szeroko zakrojonych działań w zakresie obsługi klienta. Umożliwia prowadzenie rozmów w wielu kanałach, raportowanie i analizowanie danych, gromadzenie historii kontaktów z klientami oraz zarządzanie zespołem pomocy technicznej.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
Aplikacja do czatowania online
Aplikacje do czatowania online umożliwiają użytkownikom wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych, audio i wideo w czasie rzeczywistym. Mają różne funkcje i są popularne.
Funkcje oprogramowania help desk
Wykorzystaj LiveAgent, elastyczne oprogramowanie CRM, aby zoptymalizować obsługę klienta. Zapewnij bezpieczeństwo, dostosowanie i gamifikację procesów pomocy technicznej.