Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatyczne oddzwanianie

Co to jest automatyczne oddzwonienie?   

Co to jest automatyczne oddzwonienie?   

Opcja oddzwaniania jest powszechną cechą systemu IVR i zapewnia klientom możliwość skorzystania z automatycznego oddzwaniania, zamiast pozostawania w zawieszeniu. Wiele programów do obsługi call center oferuje funkcję automatycznego oddzwaniania, ponieważ stanowi lepszy sposób na korzystanie z wygodnej komunikacji z call center.

Oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent zapewnia funkcję automatycznego oddzwaniania jako część swojego oprogramowania do obsługi telefonicznej. Wybierając oprogramowanie LiveAgent do automatycznego oddzwaniania, możesz łatwo poprawić satysfakcję klientów i skrócić czas oczekiwania.

automatyzacja oddzwonienia w obsłudze klienta

Reduce abandoned call rates

Gain new sales opportunities with LiveAgent's automatic callback feature.

Learn more

Jak działają automatyczne wywołania zwrotne?

Ta funkcja jest częścią menu IVR (Interaktywna odpowiedź głosowa). Opcje menu są prezentowane dzwoniącym, gdy wybierają Twój numer. Na przykład menu może zachęcać dzwoniących do „naciśnij 1, aby uzyskać sprzedaż” lub „naciśnij 3, aby poprosić o oddzwonienie”.

Jeśli Twoi rozmówcy wybiorą opcję oddzwaniania, ich numer zostanie zapisany i umieszczony w kolejce przez system, a połączenie zostanie natychmiast zakończone. Gdy numer dzwoniącego osiągnie szczyt kolejki, system automatycznie wybierze jego numer i połączy go z agentem pomocy technicznej.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Co to są instrukcje automatycznego oddzwaniania?

Instrukcje automatycznego oddzwaniania to wbudowane skomputeryzowane polecenia, których rozmówcy używają do poruszania się po zajętych liniach telefonicznych i żądania oddzwonienia. Poniżej znajduje się krótki przewodnik, jak postępować zgodnie z instrukcjami automatycznego oddzwaniania.

  • Jako dzwoniący, gdy Twoja tarcza daje sygnał zajętości, naciśnij wyznaczony przycisk, aby automatycznie oddzwonić po usłyszeniu listy menu IVR
  • Po naciśnięciu przycisku połączenie zostanie zakończone
  • Jeśli rozłączyłeś się przed naciśnięciem przycisku, ponownie wybierz numer, wysłuchaj instrukcji i naciśnij zaprogramowaną opcję oddzwonienia
  • Once the line becomes available, you’ll receive a callback 
  • Odbierz telefon i porozmawiaj z pracownikiem call center

Z drugiej strony, jeśli chcesz anulować żądanie oddzwonienia, możesz wykonać następujące czynności:

  • Posłuchaj instrukcji IVR
  • Naciśnij wyznaczony przycisk, aby cofnąć automatyczne żądanie oddzwonienia
  • Poczekaj na sygnał potwierdzenia i rozłącz się

Dlaczego ważne jest, aby oprogramowanie call center miało zaawansowaną funkcję oddzwaniania?

Według Harvard Business Review automatyczne wywołania zwrotne budują lojalność i zmniejszają wysiłek klientów. Jednak ta funkcja nie tylko buduje lojalność; daje call center pewne istotne korzyści.

Oto niektóre z powodów, dla których funkcja oddzwaniania jest niezbędna dla oprogramowania call center:

  • Funkcja oddzwaniania poprawia satysfakcję klienta i doświadczenie klienta
  • Centra telefoniczne wykorzystują funkcję oddzwaniania, aby skrócić średni czas oczekiwania
  • Funkcja oddzwaniania oznacza, że call center ceni czas klienta

Większość call center postrzega funkcje automatycznych połączeń jako innowację w zakresie obsługi klienta. Aby jeszcze bardziej zwiększyć wartość oferowaną przez funkcje oddzwaniania, centra obsługi telefonicznej mogą prosić klientów o opinie i zapewniać lepszą obsługę klienta.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Jak sprawdzić, czy funkcja działa

Po wdrożeniu oprogramowania do automatycznego wywołania zwrotnego w swoim IVR, możesz sprawdzić, czy Twój skrypt IVR działa, wypróbowując następujące działania w LiveAgent.

  1. Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
  2. Zadzwoń pod numer telefonu powiązany z Twoim kontem LiveAgent. Upewnij się, że numer ma aktywny skrypt IVR
  3. Posłuchaj wielopoziomowego menu IVR
  4. Postępuj zgodnie z monitami wybierania z menu IVR i kliknij wskazany przycisk wybierania. Na przykład menu IVR może wymagać naciśnięcia przycisku 4 w celu oddzwonienia
  5. Zwróć uwagę na to, jak połączenie spada od strony dzwoniącego
  6. Zauważ, że połączenie dzwoni w interfejsie agenta i można je odebrać lub wysłać do kolejki
  7. Odbierz połączenie z interfejsu agenta
  8. LiveAgent automatycznie ponownie wybierze numer dzwoniącego. Poczekaj, aż ten proces będzie miał miejsce
  9. Jako dzwoniący poczekaj na automatyczne oddzwonienie i odbierz połączenie, gdy nadejdzie

Jeśli pomyślnie wykonasz wszystkie te kroki, możesz mieć pewność, że funkcja wywołania zwrotnego działa idealnie i jest gotowa do natychmiastowego wykorzystania.

Increase customer satisfaction

With LiveAgent's built-in call center software you'll be able to provide reliable and personalized service to your customers.

Try it today

FAQ

Co to jest automatyczne oddzwonienie?

Automatyczne oddzwonienie to funkcja telefonicznego IVR, która umożliwia dzwoniącym oddzwonienie później, zamiast pozostawać w zawieszeniu przez długi czas. Zwykle pomaga klientom w przywołaniu zajętej lub niedostępnej linii telefonicznej. Funkcja automatycznego oddzwaniania umieszcza dzwoniącego w kolejce i nawiązuje natychmiastowe połączenie, gdy wybrany numer stanie się dostępny.

Jak działają automatyczne wywołania zwrotne?

Automatyczne wywołania zwrotne działają poprzez integrację z menu IVR. Po zintegrowaniu dzwoniący mogą otrzymywać monity o naciśnięcie określonych przycisków, aby uruchomić funkcję automatycznego oddzwaniania. Po złożeniu prośby o automatyczne oddzwonienie połączenie zostaje natychmiast zakończone. Na przykład oprogramowanie LiveAgent ponownie wybierze linię, gdy numer dzwoniącego znajdzie się na górze kolejki oddzwonienia.

Co to są instrukcje automatycznego oddzwaniania?

Instrukcje automatycznego oddzwaniania to polecenia oprogramowania lub procesy, za pomocą których dzwoniący lub agenci mogą inicjować i odpowiadać na żądania oddzwonienia. Instrukcje te zwykle obejmują naciśnięcie wyznaczonych przycisków na telefonie i następujące dzwonki, aby określić, kiedy może nastąpić automatyczne oddzwonienie.

Dlaczego ważne jest, aby oprogramowanie call center miało zaawansowaną funkcję oddzwaniania?

Konieczne jest, aby oprogramowanie call center zawierało zaawansowaną funkcję oddzwaniania z wielu różnych powodów.

  • Funkcje oddzwaniania pozwalają klientom cieszyć się lepszym doświadczeniem i wsparciem
  • Funkcje oddzwaniania udowadniają również dzwoniącym, że ich czas jest cenny
  • Automatyczne oddzwonienia są przydatne, aby agenci call center udzielali dzwoniącym spokojnych, spersonalizowanych i dokładnych odpowiedzi w dogodnym czasie

Jak sprawdzić, czy funkcja działa?

Możesz określić, czy funkcja oddzwaniania działa, logując się do oprogramowania centrum obsługi telefonicznej i przeprowadzając połączenie testowe.

  • Zadzwoń na linię połączoną z Twoim kontem oddzwaniania i słuchaj menu IVR
  • Postępuj zgodnie z poleceniem wybierania numeru i poczekaj na zakończenie połączenia

  • Następnie dzwoniący otrzyma połączenie, gdy nadejdzie jego kolej w kolejce dzwoniących

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.