Co to jest biała lista?
Biała lista służy do zezwalania na logowanie tylko z określonych adresów IP lub zakresów adresów IP. W zależności od firmowych zasad bezpieczeństwa możesz ograniczyć użytkownikom, takim jak agenci, administratorzy i właściciele, logowanie się do panelu agenta tylko z firmowego adresu IP.
A whitelist is a direct opposite of a blacklist, also called a deny list. While whitelisting grants access, blacklisting restricts it. You can blacklist email addresses, IPs, usernames, etc.
W LiveAgent można ustawić adresy IP na białej liście w Konfiguracja> Ogólne
Examples of supported values: exact match (e.g. 192.168.1.1), wildcard notation (e.g. *.*.*.*), range (e.g. 1.1.1.1-1.2.1.1), range defined in form of subnet mask (e.g. 192.168.0.0/16).

Uwaga eksperta
<p>Biała lista to narzędzie służące do zezwalania na logowanie tylko z określonych adresów IP lub zakresów adresów IP. Jest to ważne narzędzie zwiększające bezpieczeństwo użytkowników i poprawiające jakość świadczonych usług.</p>

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń to kluczowe narzędzie dla firmy. Umożliwia skuteczną komunikację z klientem i zwiększa satysfakcję oraz przychody.
Whitepages to amerykański dostawca wstecznego wyszukiwania numeru telefonu, oferujący szeroki zakres danych i funkcji. Strona jest łatwa w nawigacji, ale dostęp ograniczony do Stanów Zjednoczonych. Darmowa wersja oferuje ograniczone informacje, a subskrypcje i proces rozliczeń mogą sprawiać problemy. Może być przydatna w call center dla identyfikacji dzwoniącego.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
Popraw wydajność agentów i jakość połączeń, integrując narzędzia monitorowania połączeń z innymi funkcjami call center. Średni koszt to około 50 USD miesięcznie.