Co to jest cel?
Czasami może być konieczne powiadomienie systemu strony trzeciej o nowym zgłoszeniu lub ważnej zmianie w zgłoszeniu (na przykład o nowej odpowiedzi w zgłoszeniu). Cele są podobne do warunków.
W zależności od warunków możesz wykonywać wiele zadań bezpośrednio w LiveAgent, wykonując reguły lub w aplikacjach innych firm za pośrednictwem interfejsu API.
Po przeczytaniu obecnej strony, warto dowiedzieć się więcej o tym, jak poprawić obsługę klienta. Artykuł ten pomoże zrozumieć, jakie są kluczowe aspekty i obowiązki związane z pracą w call center.
Jeśli interesuje Cię wybór odpowiedniego oprogramowania pomocy technicznej, sprawdź, dlaczego LiveAgent jest najwyżej ocenianym i niedrogim rozwiązaniem. Poznasz opinie użytkowników oraz funkcje, które wyróżniają to oprogramowanie na tle innych.
Aby dowiedzieć się, jak efektywnie wyszukiwać i zamieniać dane, przeczytaj artykuł o funkcji Wyszukaj & Zamień. Ta funkcja może znacznie uprościć zarządzanie informacjami w bazie wiedzy.
Jeżeli pracujesz z Magento, artykuł o integracji z Magento 2 pokaże, jak wykorzystać tę platformę w pełni. Dowiedz się, jak integracja może usprawnić Twoją działalność.
Na koniec, dla bezpieczeństwa swojego konta, warto zapoznać się z korzyściami, jakie niesie weryfikacja dwuetapowa. Zrozumiesz, jakie zmiany wprowadza aktywacja tej funkcji w profilu użytkownika.
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!
Odkryj, jak Grupa Agentów w LiveAgent usprawnia organizację pracy zespołu poprzez automatyczne przekierowywanie wiadomości do odpowiednich działów. Skoncentruj się na efektywności i specjalizacji, tworząc grupy według umiejętności czy lokalizacji klienta. Wypróbuj LiveAgent za darmo i zoptymalizuj obsługę klienta w Twojej firmie!