Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cesjonariusz

Kto to jest cesarjusz?

Kiedy przypisujesz zgłoszenie do przedstawiciela klienta, ten przedstawiciel klienta jest również nazywany cesjonariuszem. Więc ten agent jest przypisany do zgłoszenia i jest za niego odpowiedzialny. Przypisane osoby są używane w celu odniesienia się do przypisanego przedstawiciela klienta w zakresie automatyzacji, raportów i nie tylko. Łatwiej jest też znaleźć informacje, filtrując konwersacje według osoby przypisanej. Zobacz zgłoszenia przypisane tylko do tego agenta.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza termin cesjonariusz?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Termin cesjonariusz oznacza osobę, której na mocy umowy coś jest cedowane. W LiveAgent to agent jest przypisany do danego klienta i odpowiada za konkretne zgłoszenie. Dzięki temu obowiązki związane z automatyzacją i raportowaniem są jasne i łatwiejsze do znalezienia osoby dzięki filtrowaniu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są uprawnienia cesjonariusza?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cesjonariusz ponosi pełną odpowiedzialność za zgłoszenie, do którego jest przypisany, dzięki czemu może kontaktować się z klientem, a także tworzyć raporty i działać w ramach zgłoszenia, za który jest odpowiedzialny.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak uzyskać dostęp do listy cesjonariuszy w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Administrator i właściciel mają dostęp do listy przypisań w LiveAgent. Dzięki temu mogą filtrować według konkretnych cesjonariuszy i otrzymywać dokładne informacje o obsługiwanych zgłoszeniach.” } }] }

FAQ

Co oznacza termin cesjonariusz?

Termin cesjonariusz oznacza osobę, której coś jest przypisane w ramach umowy. W LiveAgent to agent jest przypisany do danego klienta i odpowiada za konkretne zgłoszenie. Dzięki temu obowiązki związane z automatyzacją i raportowaniem są jasne, a także łatwiej jest znaleźć osobę dzięki filtrowaniu.

Jakie są uprawnienia cesjonariusza?

Cesjonariusz ponosi pełną odpowiedzialność za zgłoszenie, do którego jest przypisany, więc może kontaktować się z klientem, a także tworzyć raporty i działać w ramach zgłoszenia, za który jest odpowiedzialny.

Jak uzyskać dostęp do listy cesjonariuszy w LiveAgent?

Administrator i właściciel mają dostęp do listy przypisań w usłudze LiveAgent. Dzięki temu mogą filtrować według konkretnych cesjonariuszy i otrzymywać dokładne informacje o obsługiwanych zgłoszeniach.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.