Wersja próbna

Czat w czasie rzeczywistym

Co to jest czat?

Czat to jeden z wielu sposobów łączenia się z klientami przez Internet. To naprawdę łatwy i prosty sposób na zapewnienie obsługi klienta. LiveAgent oferuje czat na żywo, który niesie ze sobą wiele korzyści i korzyści. Podnosi satysfakcję klientów, daje przewagę konkurencyjną firmie, zwiększa sprzedaż, klienci otrzymują szybkie rozwiązanie swoich problemów i wiele więcej.

W LiveAgent możesz łatwo dostosować swoje okno czatu i nie tylko. Dowiedz się więcej o czacie w czasie rzeczywistym w LiveAgent.

Czat w czasie rzeczywistym

FAQ

Co oznacza czat?

Czat lub czat na żywo to przycisk zwykle umieszczony w prawym rogu witryny, który zapewnia odwiedzającym witrynę opcję natychmiastowej obsługi klienta.

Jaki jest najlepszy czat online?

Ponieważ każda firma/witryna ma inne cele i potrzeby, najlepszy czat online będzie inny dla każdego. Najlepszym podejściem jest poszukiwanie zaufanych platform z opiniami klientów i porównanie funkcjonalności oraz ceny i wyglądu. Ten proces pomoże Ci zawęzić listę do najlepszego czatu online.

Jak czat w czasie rzeczywistym może przynieść Ci sukces?

Czat w czasie rzeczywistym lub innymi słowy przycisk czatu na żywo w Twojej witrynie, może być skuteczną formą natychmiastowej obsługi klienta, jeśli jest odpowiednio zarządzany. Oprogramowanie typu help desk z czatem na żywo umożliwia Twojej firmie korzystanie z przydatnych funkcji, takich jak; Gotowe wiadomości, historia czatu, proaktywne zaproszenia do czatu, czat wewnętrzny, odwiedzający online – wszystko to przyczynia się do pomyślnej obsługi klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.