Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Często udzielane odpowiedzi

Jakie są często udzielane odpowiedzi?

Często udzielane odpowiedzi (FGR), tzw. Gotowe wiadomości w LiveAgent, to odpowiedzi, które najczęściej udzielasz klientom w odniesieniu do zapytania.

Najlepszym możliwym sposobem radzenia sobie z często udzielaną odpowiedzią jest „pokrojenie” jej na kawałki. Mówiąc prościej, rozważ wszystkie możliwe rozwiązania, które można wymyślić w odniesieniu do określonego pytania. Następnie, jeden po drugim, zacznij odpowiadać na swoje krótkie pytanie. Połącz wszystkie odpowiedzi z twojego krótkiego pytania i oto jest. Udało Ci się ułożyć często udzielaną odpowiedź. W ten sposób nie będziesz musiał za każdym razem tworzyć nowej odpowiedzi.

Gotowe wiadomości
Przykład gotowych odpowiedzi

Dowiedz się więcej o gotowe wiadomości w LiveAgent.

FAQ

Jak definiujesz często udzielane odpowiedzi?

Często udzielane odpowiedzi to najczęściej udzielane odpowiedzi. Działają więc podobnie do popularnego FAQ. FGR jest potrzebny do skrócenia czasu odpowiedzi na często zadawane pytania. Dzięki temu nie musisz tworzyć nowej, osobnej odpowiedzi dla każdego klienta pytającego o konkretną cechę produktu lub usługi. Dzięki FGR wystarczy nadać mu indywidualną charakterystykę i wysłać.

Jaka jest rola często udzielanych odpowiedzi?

Często udzielane odpowiedzi to narzędzie, które umożliwia szybsze i bardziej automatyczne odpowiedzi. Nie musisz pisać osobnej odpowiedzi każdemu klientowi, który zadaje popularne pytanie. Masz już gotowy szablon, który pozwoli Ci szybko odpowiedzieć. Przygotowanie FGR pomaga również upewnić się, że odpowiedź zawiera wszystkie potrzebne elementy, których oczekuje klient i daje większą szansę, że niczego nie zapomnisz.

Jak tworzyć często udzielane odpowiedzi?

Tworzysz FGR bezpośrednio w panelu LiveAgent. Przesyłając wszystkie potrzebne odpowiedzi, możesz je łatwo wysłać za pomocą kilku kliknięć. W ten sposób oszczędzasz czas pracowników obsługi klienta, którzy w tym czasie mogą zająć się innymi, mniej automatycznymi czynnościami.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.