Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Darmowe oprogramowanie helpdesk

Co to jest bezpłatne oprogramowanie helpdesk?

Oprogramowanie Helpdesk łączy w sobie wysokiej jakości wsparcie dla swoich klientów oraz informacje dotyczące produktów firmy. Helpdesk zajmuje się zapytaniami klientów oraz zapewnia serwis produktów. Darmowe oprogramowanie helpdesk może korzystać z wielu kanałów, takich jak czat internetowy, e-mail, strony internetowe czy media społecznościowe.

FAQ

Jaka jest definicja bezpłatnego oprogramowania helpdesk?

Bezpłatne oprogramowanie pomocy technicznej to oprogramowanie, które poprawia obsługę klienta i jest dostępne bezpłatnie. Wspiera działania Twojego zespołu obsługi klienta, zapisuje i sortuje wiadomości przychodzące od klientów z różnych kanałów. Bezpłatna subskrypcja zwykle obejmuje główne opcje dostępne w oprogramowaniu do obsługi klienta.

Jaka jest tworzeniem oprogramowania helpdesk?

Zazwyczaj korzystasz z bezpłatnego oprogramowania pomocy technicznej dokładnie w ten sam sposób, w jaki korzystasz z opcji płatnej. Możesz tam dodać agentów, którzy mogą obsługiwać zgłoszenia, czat na żywo, call center i bazę wiedzy. Jedyną różnicą jest to, że musisz logować się na swoje konto przynajmniej raz na 21 dni. Jeśli tego nie zrobisz, Twoje konto zostanie automatycznie zawieszone. Ma to na celu zapobieganie nadużyciom.

Czy w LiveAgent dostępne jest bezpłatne oprogramowanie helpdesk?

Dostępny jest bezpłatny abonament LiveAgent. Rozumiemy, że jeśli zaczynasz nowy biznes, możesz nie mieć pieniędzy na oprogramowanie. Jednocześnie na planie płatnym będziesz mieć nieograniczony dostęp do historii zgłoszeń, brak ograniczeń dotyczących liczby przycisków czatu na żywo, adresów e-mail, numerów telefonów czy formularzy kontaktowych.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.