Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dodatek

Co to jest dodatek?

Dodatek, zwany także wtyczką, to dodatkowy składnik oprogramowania, który dodaje funkcje do oprogramowania. Dzięki dodatkom możesz dostosować swoje oprogramowanie pomocy technicznej , aby osiągnąć swoje plany i cele. Skonfiguruj je zgodnie z wymaganiami zespołu obsługi klienta. Zarządzaj dodatkami i ulepszaj swoją firmę.

Zobacz, jakie dodatki (wtyczki) oferuje nasze oprogramowanie pomocy technicznej – LiveAgent. Dodatki oferują różne aranżacje z różnymi funkcjami i cenami. Dodaj kilka dodatków do swojego standardowego modelu oprogramowania pomocy technicznej i uzyskaj jak najwięcej.

Dodatek

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza dodanie karty?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dodatek (wtyczka) to oprogramowanie (zwykle dość małe), które rozszerza funkcjonalność oprogramowania. Pozwala to użytkownikowi wybrać i używać tylko tych modułów, których potrzebuje. Aby móc tworzyć wtyczki, programista musi dostarczyć i udokumentować API dla swojej aplikacji, czyli interfejs programistyczny. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co to są dodatki do LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Dodatki oferują również pomoc techniczną LiveAgent. Dodatki mają różne funkcje, które po dodaniu do standardowego oprogramowania zapewniają więcej działań i możliwości.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak dodać dodatek do swojego konta LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Dodawanie dodatków do oprogramowania przez LiveAgent jest łatwe. W panelu możesz znaleźć całą listę dostępnych wtyczek do swojego oprogramowania. Wystarczy kliknąć „ aktywacja”, a następnie„ konfiguracja” i już masz wtyczkę Zainstalowany. Możesz równie szybko odłączyć konkretną wtyczkę, klikając tylko „dezaktywacje”. Dziennik aktywności możesz znaleźć na swoim koncie LiveAgent. 1. Najpierw zaloguj się na swoje konto LiveAgent .; 2. Znajdź konfigurację; 3. Kliknij Narzędzia 4. Na koniec otwórz dziennik audytu (czyli dziennik aktywności).” } } ] }

FAQ

Co oznacza dodanie karty?

Dodatek (wtyczka) to oprogramowanie (zwykle dość małe) rozszerza funkcjonalność oprogramowania. Pozwala to użytkownikowi na wybór i używaj tylko tych modułów, których potrzebuje. Aby wtyczki były utworzony programista musi dostarczyć i udokumentować interfejs API dla swojego aplikacja, czyli interfejs programistyczny.

Co to są dodatki do LiveAgent?

Dodatki oferują również pomoc techniczną LiveAgent. Dodatki mają różne funkcje, które po dodaniu do standardowego oprogramowania pozwalają na więcej działań i możliwości.

Jak dodać dodatek do swojego konta LiveAgent?

Dodawanie dodatków do oprogramowania za pośrednictwem LiveAgent jest łatwe. W panelu możesz znaleźć całą listę dostępnych wtyczek do Twojego oprogramowania. Wszystko co musisz zrobić, to kliknąć „aktywacja”, a następnie „konfiguracja” i ty mają już zainstalowaną wtyczkę. Możesz odłączyć określoną wtyczkę równie szybko, klikając tylko „dezaktywacje”.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.