Co to jest dziennik aktywności?
Dziennik aktywności to raport wszystkich działań podjętych w określonym przedziale czasu. Dziennik czynności, zwany również dziennikiem czynności związanych z pracą, pokazuje, jak ktoś spędza swój czas na pracy. W LiveAgent dziennik aktywności pokazuje wszystkie utworzone lub edytowane zgłoszenia.
Daje to administratorowi/przełożonemu szansę przejrzenia pracy każdego agenta. Daje im to również szansę zasugerowania ulepszeń dotyczących tego, jak wydajniej pracować w LiveAgent.
Dzięki dziennikom aktywności agenci mogą przestać koncentrować się na czynnościach o niskiej wartości i lepiej zarządzać swoim czasem. Dziennik aktywności jest również doskonałym narzędziem do zapewniania, że pracownicy są na bieżąco z proponowanymi planami firmy. Co więcej, stanowią ważną część każdego niezawodnego systemu sprzedaży biletów wsparcia IT, ponieważ pomagają zapewnić spełnienie wszystkich standardów i umów SLA, nie obciążając jednocześnie pracownicy.
Dlaczego dzienniki aktywności są ważne?
Możliwość zidentyfikowania, kto zalogował się na Twoje konto, ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa. Ponieważ firmy mają codziennie bliski kontakt z tonami danych, ważne jest, aby móc natychmiast wykryć nadużycia. Jeśli dojdzie do niewłaściwego użycia, dzienniki aktywności mogą natychmiast zidentyfikować osobę odpowiedzialną.
Dzienniki aktywności pokazują również, że stosujesz proaktywne środki na wypadek niewłaściwego użycia. Jest to ważne, jeśli masz partnerów biznesowych lub udziałowców zainwestowanych w Twój biznes.
Dzienniki inspekcji są również ważne, ponieważ zapewniają kompleksowy wgląd.
Spójrzmy na prosty przykład. Wyobraź sobie, że klient narzeka na Twoją obsługę klienta. Wgląd w dzienniki aktywności może pomóc w przyjrzeniu się sytuacji. Po dokonaniu oceny możesz przekazać informacje zwrotne i stworzyć odpowiedni plan działania, aby uratować sytuację.
Dlaczego warto oceniać dziennik aktywności?
Przegląd pracy pracowników jest ważną częścią zapewniania maksymalnej wydajności. LiveAgent oferuje ponad 180 funkcji, których możesz użyć do ulepszenia obsługi klienta.
Dzienniki aktywności zapewniają wgląd w to, jak agenci używają tych funkcji. Na przykład, jeśli zauważysz, że jeden pracownik pomocy technicznej wykonuje zadanie, które można łatwo zautomatyzować ręcznie, możesz powiedzieć mu o automatyzacji.
W ten sposób, przeglądając dzienniki audytu, możesz znaleźć możliwości poprawy obsługi klienta.
Przeglądając dzienniki audytów, możesz również śledzić postępy agenta w realizacji celów i wskaźników firmy.
Zalety dziennika aktywności / dziennika kontroli:
- natychmiast identyfikuje problemy, co pozwoli uniknąć miesięcy potencjalnych błędów
- pozwala określić umiejętności agentów obsługi klienta – dobrych / złych pracowników
- pomaga w mierzeniu kluczowych wskaźników wydajności pracowników (KPI)
- możliwość nagrodzenia najlepiej działających agentów obsługi klienta
- możliwość rozpoznania potrzeby większego szkolenia agentów
Gdzie jest dziennik aktywności w LiveAgent?
Kroki, aby przejść do dziennika aktywności:
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Wyszukaj Konfiguracje
- Kliknij Narzędzia
- Na koniec otwórz Dziennik kontroli
Jak wspomniano wcześniej, dziennik aktywności nazywany jest, innymi słowy, dziennikiem audytów.


Co pokazuje dziennik Twojej aktywności w LiveAgent?
Dziennik aktywności zawiera pełny raport o działaniach, które wykonują pracownicy obsługi klienta.
To pokazuje:
- nazwisko agenta
- ilość czasu, jaki agent poświęca na pracę nad zgłoszeniem
- liczba zgłoszeń, nad którymi pracował agent
- krótki opis każdego działania
- dokładne działania / zmiany agenta na każdym zgłoszeniu
Zobacz, jak mierzyć dziennik aktywności
Bardzo ważne jest, aby mieć jasny obraz działań i produktywności członków zespołu. Dzięki śledzeniu czasu w dzienniku aktywności LiveAgent możesz łatwo zmierzyć skuteczność swojego zespołu pod względem wykonanych zadań i czasu poświęconego na każde zadanie. W ten sposób możesz zidentyfikować problemy z produktywnością i ocenić, jak Twój zespół zarządza swoim czasem. Śledzenie czasu dostarcza cennych informacji i pomaga śledzić, ile czasu poświęca się na każdy projekt lub zadanie. Dzięki odpowiedniemu pomiarowi możesz zoptymalizować wydajność zespołu i zwiększyć produktywność. LiveAgent automatycznie śledzi czas pracy, co oznacza, że możesz skupić się na realizacji swoich celów sprzedażowych i marketingowych, podczas gdy LiveAgent dostarcza Ci szczegółowe raporty.

Topics
- strategie marketingowe
- social media
- content marketing
- personalizacja
Video summary
Wideo omawia strategie marketingowe dla małych firm. Omawia się znaczenie social media, content marketingu i personalizacji doświadczenia klienta.
Uwaga eksperta
Dziennik aktywności to raport wszystkich działań podjętych w określonym przedziale czasu. Umożliwia monitorowanie pracy pracowników oraz zwiększenie produktywności.

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.