Co to jest dziennik audytu?
Śledź konto i zmiany wprowadzone przez użytkowników i pracowników przedstawicieli klienta. Dziennik audytów to świetna funkcja, która na to pozwala. Jest to chronologiczny zbiór rekordów. Ten dokumentacyjny dowód działań automatycznie śledzi działania, takie jak: logowanie użytkownika, przeglądanie zgłoszenia przez użytkownika, zmiana tagów, zgłoszenie pozostawiony przez użytkownika, ranking zgłoszenia, wiadomość głosowa zgłoszenia, transfer zgłoszenia i wiele innych. W swoim LiveAgent możesz użyć niestandardowego filtru dziennika audytu, który wyświetla tylko określone działania lub wybranego przedstawiciela klienta.
Dowiedz się więcej o dzienniku audytu w LiveAgent.

FAQ
Co to jest dziennik audytu?
Dziennik audytu, znany również jako ścieżka audytu, jest zapisem zdarzeń i zmian. Zwykle są to zdarzenia związane z sekwencją działań lub określoną czynnością. Umożliwia to śledzenie zmian, które zostały wprowadzone przez agentów do określonego zgłsozenia.
Kto może wydawać dzienniki audytu?
Dzienniki inspekcji mogą być wydawane przez dowolnego agenta obsługującego klientów. Pozwala to na śledzenie konkretnych działań lub działań podejmowanych w stosunku do klienta.
Jak sprawdzić dzienniki audytu w panelu LiveAgent?
Aby sprawdzić dzienniki audytu w panelu LiveAgent, kliknij „Konfiguracje”, a następnie przejdź do zakładki „Narzędzia” i wybierz „Dziennik audytu”.
- Dziennik audytu | LiveAgent
- Szablon odpowiedzi agenta [wyjaśnienie]
- Raporty obsługi klienta obsługiwane przez LiveAgent - LiveAgent
- Powiadomienie e-mail (wyjaśnienie)
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Dziennik aktywności [wyjaśnienie]
- Rola obsługi klienta w doświadczeniu klienta (+Wskazówki)
- Aktualny użytkownik [wyjaśnienie]