Co to jest dziennik audytu?
Śledź konto i zmiany wprowadzone przez użytkowników i pracowników przedstawicieli klienta. Dziennik audytów to świetna funkcja, która na to pozwala. Jest to chronologiczny zbiór rekordów. Ten dokumentacyjny dowód działań automatycznie śledzi działania, takie jak: logowanie użytkownika, przeglądanie zgłoszenia przez użytkownika, zmiana tagów, zgłoszenie pozostawiony przez użytkownika, ranking zgłoszenia, wiadomość głosowa zgłoszenia, transfer zgłoszenia i wiele innych.
Razem z dziennikami aktywności zapewnia bardziej całościowy obraz codziennych działań Twojego agenta.
W swoim LiveAgent możesz użyć niestandardowego filtru dziennika audytu, który wyświetla tylko określone działania lub wybranego przedstawiciela klienta.
Dowiedz się więcej o dzienniku audytu w LiveAgent.
Expert’s note
Dziennik audytu to raport zdarzeń i zmian. Umożliwia śledzenie działań agentów w ramach obsługi klienta. Dostępny w panelu LiveAgent.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Recenzja telefonu Cisco 7940 Series
Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.