Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dziennik audytu

Co to jest dziennik audytu?

Śledź konto i zmiany wprowadzone przez użytkowników i pracowników przedstawicieli klienta. Dziennik audytów to świetna funkcja, która na to pozwala. Jest to chronologiczny zbiór rekordów. Ten dokumentacyjny dowód działań automatycznie śledzi działania, takie jak: logowanie użytkownika, przeglądanie zgłoszenia przez użytkownika, zmiana tagów, zgłoszenie pozostawiony przez użytkownika, ranking zgłoszenia, wiadomość głosowa zgłoszenia, transfer zgłoszenia i wiele innych. W swoim LiveAgent możesz użyć niestandardowego filtru dziennika audytu, który wyświetla tylko określone działania lub wybranego przedstawiciela klienta.

Dowiedz się więcej o dzienniku audytu w LiveAgent.

Dziennik audytu
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest dziennik audytu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dziennik audytu, znany również jako ścieżka audytu, jest zapisem zdarzeń i zmian. Zwykle są to zdarzenia związane z sekwencją działań lub określoną czynnością. Pozwala to na śledzenie zmian, które zostały wprowadzone przez agentów do określonego zgłoszenia ”. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kto może wydawać dzienniki audytu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dzienniki inspekcji mogą być wydawane przez dowolnego agenta obsługującego klientów. Pozwala to na śledzenie konkretnych działań lub działań podejmowanych w stosunku do klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: „Jak sprawdzić dzienniki audytu w panelu LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby sprawdzić dzienniki audytu w panelu LiveAgent, kliknij „Konfiguracje”, a następnie przejdź do zakładki „Narzędzia” i wybierz „Dziennik audytu”.” } }] }

FAQ

Co to jest dziennik audytu?

Dziennik audytu, znany również jako ścieżka audytu, jest zapisem zdarzeń i zmian. Zwykle są to zdarzenia związane z sekwencją działań lub określoną czynnością. Umożliwia to śledzenie zmian, które zostały wprowadzone przez agentów do określonego zgłsozenia.

Kto może wydawać dzienniki audytu?

Dzienniki inspekcji mogą być wydawane przez dowolnego agenta obsługującego klientów. Pozwala to na śledzenie konkretnych działań lub działań podejmowanych w stosunku do klienta.

Jak sprawdzić dzienniki audytu w panelu LiveAgent?

Aby sprawdzić dzienniki audytu w panelu LiveAgent, kliknij „Konfiguracje”, a następnie przejdź do zakładki „Narzędzia” i wybierz „Dziennik audytu”.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.