Co to jest dziennik audytu?
Śledź konto i zmiany wprowadzone przez użytkowników i pracowników przedstawicieli klienta. Dziennik audytów to świetna funkcja, która na to pozwala. Jest to chronologiczny zbiór rekordów. Ten dokumentacyjny dowód działań automatycznie śledzi działania, takie jak: logowanie użytkownika, przeglądanie zgłoszenia przez użytkownika, zmiana tagów, zgłoszenie pozostawiony przez użytkownika, ranking zgłoszenia, wiadomość głosowa zgłoszenia, transfer zgłoszenia i wiele innych.
Razem z dziennikami aktywności zapewnia bardziej całościowy obraz codziennych działań Twojego agenta.
W swoim LiveAgent możesz użyć niestandardowego filtru dziennika audytu, który wyświetla tylko określone działania lub wybranego przedstawiciela klienta.
Dowiedz się więcej o dzienniku audytu w LiveAgent.

Uwaga eksperta
Dziennik audytu to raport zdarzeń i zmian. Umożliwia śledzenie działań agentów w ramach obsługi klienta. Dostępny w panelu LiveAgent.

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.