Co to jest e-mail obsługi klienta?
Poczta obsługi klienta to jeden z rodzajów kanałów komunikacji. Komunikacja za pośrednictwem poczty obsługi klienta nie odbywa się w czasie rzeczywistym. Nie ma potrzeby, aby obie strony były obecne, aby rozpocząć komunikację. Wiadomości docierają do odbiorcy niemal natychmiast.
Za pośrednictwem poczty obsługi klienta przedstawiciele klienta próbują rozwiązać wszelkie problemy klientów, które mają z produktami lub usługami. To także ważne narzędzie biznesowe. Każdy e-mail powinien być napisany z indywidualnym podejściem do każdej odpowiedzi.
Frequently asked questions
Co to jest adres e-mail obsługi klienta?
Wiadomości e-mail dotyczące obsługi klienta to sposób pisemnej komunikacji z klientami. Ich celem jest rozwiązanie konkretnego problemu klienta. Ważne jest, aby adres e-mail obsługi klienta był łatwo dostępny dla każdego klienta, a odpowiedź została odebrana w ciągu maksymalnie 24 godzin.
Czy możesz wysłać wiadomość e-mail do obsługi klienta za pomocą LiveAgent?
LiveAgent oczywiście oferuje możliwość wysyłania e-maili. Jest to jedna z podstawowych form komunikacji między klientem a obsługą klienta. upewnij się, że Twoja usługa za pośrednictwem tego kanału jest tak skuteczna, jak to tylko możliwe, i wysyłaj znaczące wiadomości, które rozwiązują problem.
Gdzie znaleźć szablony wiadomości e-mail obsługi klienta w LiveAgent?
W LiveAgent szablony e-maili znajdziesz, przechodząc do „Konfiguracja”. Następnie musisz wybrać zakładkę „E-mail”. Tam znajdziesz dostępne szablony, wybierając Szablony agentów.
Uwaga eksperta
<p>Adres e-mail obsługi klienta to jeden z ważnych kanałów komunikacji z klientami. Upewnij się, że adres jest łatwo dostępny i odpowiedzi są udzielane w ciągu 24 godzin.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze
Re:amaze to oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych z integracją Twittera, oferujące świetne funkcje. Ceny zaczynają się od 29 zł miesięcznie.