Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Filtry

Czym są filtry?

Filtry ułatwiają sortowanie zgłoszeń i organizowanie ich. Możesz tworzyć własne filtry dopasowane do Twoich potrzeb i wyświetlać tylko te zgłoszenia , które są dla Ciebie istotne. Możesz także zaprojektować kategorie, w jakich będą sortowane zgłoszenia.

Utwórz filtr

FAQ

Jaka jest rola filtrów?

Filtry wspomagają organizację pracy w obsłudze klienta. Jeśli otrzymujesz kilka zgłoszeń, może być trudno je śledzić, a także znaleźć ten, którego potrzebujesz. Dzięki filtrom możesz znaleźć wiadomości nowe, otwarte lub wymagające odpowiedzi. Dzięki temu doskonale wiesz, jak znaleźć konkretne zgłoszenie.

Gdzie znaleźć filtry w LiveAgent?

W LiveAgent znajdziesz filtry w sekcji głoszenia. Tam możesz tworzyć filtry, które posortują zgłoszenia zgodnie z ustawionymi przez Ciebie warunkami. Możesz dowolnie tworzyć kategorie zarówno pod względem etapu obsługi danego zgłoszenia, jak i jego źródła (np. Facebook, strona internetowa, rozmowa telefoniczna).

Kto może edytować filtry w LiveAgent?

Filtry mogą być dodawane przez dowolnego agenta według własnego uznania. Mają one przede wszystkim na celu usprawnienie pracy i obsługi zgłoszeń. Dzięki odpowiedniemu podziałowi szybko znajdziesz zgłoszenia z określonej kategorii. Na przykład możesz filtrować wiadomości według etapu działań z określonym zgłoszeniem lub wybrać filtrowanie według źródła, z którego pochodzi zapytanie.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.