Co to jest głos?
Komunikacja głosowa może być w niektórych przypadkach łatwiejsza niż za pośrednictwem czatu na żywo lub poczty e-mail. Połączenia są szczególnie popularne w przypadku pytań nietechnicznych, takich jak pytania przedsprzedażowe lub rozliczeniowe, które można łatwo rozwiązać przez telefon.
Komunikacja głosowa w LiveAgent może służyć jako:
- Telefon do telefonu (klient dzwoni ze swojego telefonu, a agent odbiera go ze sprzętowym telefonem na końcu)
- Telefon do komputera (klient dzwoni ze swojego telefonu, a agent odbiera połączenie w panelu agenta LiveAgent).
- Telefon do urządzenia inteligentnego (działa podobnie jak telefon do komputera, ale zamiast komputera używany jest smartfon. Klient może dzwonić ze swojego telefonu, a agent po drugiej stronie może odebrać połączenie za pomocą aplikacji telefonicznej LiveAgent na swoim urządzeniu mobilnym. Aplikacja wykorzystuje dane mobilne do działania).
- PC to PC (umieszczając widżet połączeń w swojej witrynie, możesz pozwolić klientom dzwonić do Ciebie bezpośrednio ze swojego biurka za pomocą komputera. Tak jak Skype).

FAQ
What types of voice communication does LiveAgent support?
LiveAgent supports the following types of voice communication: phone to phone, i.e. both the client and the agent talk on the phone; phone to computer, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up in the LiveAgent panel; a phone call to a smart device, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up using the LiveAgent phone application; computer to computer, similar to Skype, thanks to the widget available on the website.
How does the voice communication in LiveAgent work?
With LiveAgent, you can conduct any type of voice communication in one place. This streamlines the agent’s work and allows you to monitor multiple channels at once.
What are the benefits of voice communication?
The advantage of voice communication is that it is more natural than written communication. The human voice is used, so we hear emotions, and it is easier and faster to explain certain things that may be more difficult to describe. In some situations it is also more possible as the person may need to be contacted quickly, but cannot write.
Expert note
Głos w obsłudze klienta to naturalna i intuicyjna forma komunikacji. LiveAgent oferuje obsługę przez telefon i komputer, umożliwiając szybkie i skuteczne rozwiązywanie pytań klientów.

LiveAgent to narzędzie do łatwiejszej obsługi klientów, doceniane za szybką reakcję i zdolność do statystycznego śledzenia potrzeb klientów. Optimal Call to usługa VoIP umożliwiająca stworzenie wielokanałowego działu pomocy z automatyzacją i funkcjami call center. TelefonBG oferuje numery telefonów z ponad 60 krajów oraz wiele funkcji, obsługiwanych urządzeń i narzędzi ułatwiających wykonywanie połączeń. Można go zintegrować z LiveAgent, aby wprowadzić komunikację telefoniczną do strumienia zgłoszeń i umożliwić zwiększenie interakcji z klientem. Dostępna jest natywna integracja, a proces integracji jest prosty i zajmuje tylko kilka minut.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania z zakresu VoIP, w tym dialery, buffory jittera, telefon VoIP oraz nieustanne wsparcie dla klientów. Dialery VoIP pozwalają na zwiększenie liczby połączeń i wydajność centrum obsługi telefonicznej. Buffory jittera wpływają na jakość połączeń głosowych, a telefon VoIP jest urządzeniem cyfrowym przesyłającym połączenia za pośrednictwem internetu. Firma zapewnia także wsparcie i różne funkcje dla swoich klientów.