Komunikacja głosowa może być w niektórych przypadkach łatwiejsza niż za pośrednictwem czatu na żywo lub poczty e-mail. Połączenia są szczególnie popularne w przypadku pytań nietechnicznych, takich jak pytania przedsprzedażowe lub rozliczeniowe, które można łatwo rozwiązać przez telefon.
Komunikacja głosowa w LiveAgent może służyć jako:
LiveAgent supports the following types of voice communication: phone to phone, i.e. both the client and the agent talk on the phone; phone to computer, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up in the LiveAgent panel; a phone call to a smart device, i.e. the client calls from the phone and the agent picks up using the LiveAgent phone application; computer to computer, similar to Skype, thanks to the widget available on the website.
With LiveAgent, you can conduct any type of voice communication in one place. This streamlines the agent’s work and allows you to monitor multiple channels at once.
The advantage of voice communication is that it is more natural than written communication. The human voice is used, so we hear emotions, and it is easier and faster to explain certain things that may be more difficult to describe. In some situations it is also more possible as the person may need to be contacted quickly, but cannot write.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.