Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Grywalizacja

Co to jest grywalizacja?

Aby zachować zdrową konkurencję między agentami obsługi klienta i zapewnić im dobrą pracę, wprowadzono grywalizację. Grywalizacja ma miejsce wtedy, gdy między agentami występuje konkurencja, aby zobaczyć, kto szybciej reaguje na sprawy, jednocześnie uzyskując dobre opinie klientów na temat ich wsparcia. Menedżerowie mogą w ten sposób motywować swoich pracowników.

Ma to swoje zalety, ale jednocześnie niewłaściwie zarządzany może stworzyć rywalizację między agentami, która może być naprawdę destrukcyjna dla firmy. Zamiast motywować ich, może również ich demotywować, jeśli nie konkurują w zdrowy sposób.

Dowiedz się więcej o Grywalizacji w LiveAgent

FAQ

Jaka jest definicja grywalizacji?

Grywalizacja to zastosowanie mechaniki lub elementów gry do działań niezwiązanych z grami. Mogą to być np. obsługa klienta, marketing, edukacja czy sprzedaż. Zazwyczaj ma na celu generowanie większego zaangażowania i zainteresowania klientów lub pracowników. Wszystko zależy od tego, w jaki sposób i w jakim celu będzie używany.

Jakie są zalety grywalizacji?

Grywalizacja pozwala zwiększyć zaangażowanie agentów, promować zdrową konkurencję w dziale i zespołach oraz zwiększyć produktywność i chęć do działania. Pozwala docenić swój zespół, dzięki czemu jest bardziej zmotywowany, a także urozmaicić codzienną pracę w obsłudze klienta, która może być monotonna i bardzo powtarzalna.

Czy możesz korzystać z grywalizacji w LiveAgent?

W LiveAgent masz funkcje grywalizacji, które wspierają Cię w chwaleniu i motywacji, a także zapewniają rozrywkę i pracę zespołową. LiveAgent oferuje nagrody i odznaki na podstawie aktywności w ciągu ostatnich 7 dni. Możesz jednak również dostosować własne sugestie. LiveAgent oferuje odznaki dla agentów, którzy np. wysyłają najwięcej zgłoszeń, robią najdłuższe przerwy, otrzymują najwięcej negatywnych recenzji lub najszybciej reagują na telefony.

docenisz swój zespół, dzięki czemu są bardziej zmotywowani , a także urozmaica codzienną pracę w obsłudze klienta, która może być monotonna i bardzo powtarzalna.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.