Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Harmonogram

Co to jest harmonogram?

Harmonogram terminologii obsługi klienta zwykle odnosi się do ram czasowych, w których działa Twój helpdesk lub innymi słowy, Twoi agenci są „online”. W LiveAgent możesz ustawić określone godziny pracy, w których działają twoi agenci, w tym godzinę, dzień tygodnia lub datę. Jeżeli zgłoszenie przychodzi po godzinach pracy, agenci nie odpowiadają za czas po godzinach pracy (harmonogram).

Harmonogram

FAQ

Co to jest harmonogram?

Harmonogram to ramy czasowe, w których działa centrum obsługi klienta, tj. godziny, w których agenci są online i mogą odpowiadać na pytania i wspierać klientów.

 

Czy LiveAgent udostępnia funkcję harmonogramu?

W LiveAgent dostępna jest funkcja planowania. Możesz ustawić konkretne godziny pracy dla agentów. Możesz podać godzinę, dzień tygodnia i datę. Jeśli zgłoszenie zostanie dostarczone poza godzinami pracy, agenci odpowiedzą na niego w godzinach pracy.

 

Jak ustawić harmonogramy w LiveAgent?

Harmonogramy można ustawić w panelu konfiguracyjnym w LiveAgent. Może to zrobić ktoś działający jako administrator lub właściciel.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.