Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hostowane call center

Hostowane centrum telefoniczne to rozwiązanie programowe, które obsługuje połączenia przychodzące i połączenia wychodzące , a także interakcje IVR za pośrednictwem jednego systemu. Hostowane systemy call center to świetna alternatywa dla tradycyjnych call center, ponieważ są internetowe i opłacalne. Nie musisz martwić się o konserwację serwerów, zakup sprzętu lub instalację zewnętrznego oprogramowania.

Dlaczego warto korzystać z hostowanego centrum obsługi telefonicznej?

Doskonałe wsparcie telefoniczne to podstawa każdej odnoszącej sukcesy firmy. Mimo że tradycyjne centra obsługi telefonicznej powoli stają się przestarzałe i zastępowane przez oprogramowanie do obsługi centrów telefonicznych lub hostowane centra obsługi, zapotrzebowanie na wsparcie telefoniczne jest nadal duże.

W rzeczywistości, według CFI Group,76% wszystkich konsumentów woli wsparcie telefoniczne od środków cyfrowych, takich jak e-maile, formularze kontaktowe online i media społecznościowe. W związku z tym ważne jest, aby zaspokoić potrzeby większości klientów, zapewniając szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę telefoniczną.

Najbardziej bezproblemowym i opłacalnym sposobem jest zainwestowanie w hostowane oprogramowanie call center.

Jak można korzystać z hostowanego centrum obsługi telefonicznej?

Call center, takie jak LiveAgent, oferuje swoim użytkownikom mnóstwo nowoczesnych i profesjonalnych funkcji call center , w tym:

  • Połączenia przychodzące
  • Połączenia wychodzące
  • Połączenia wewnętrzne
  • Technologia IVR (Interactive Voice Response)
  • Kolejkowanie połączeń
  • Automatyczne oddzwanianie
  • Uczestniczył w transferach
  • Automatyczne przekierowywanie połączeń / automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)
  • Rozmowy wideo
  • Nieograniczone nagrania rozmów
  • Wiele obsługiwanych urządzeń telefonicznych, w tym softfony
Mockup-Połączenie z call center

Oprócz tego wiele hostowanych centrów obsługi telefonicznej zapewnia również dodatkowe funkcje, takie jak:

Hostowane call center to nowoczesny typ technologii, który nie wymaga do działania żadnej dodatkowej aplikacji innej firmy. W rzeczywistości rozwiązania call center są tworzone w celu maksymalizacji wydajności przepływu pracy i oszczędności kosztów, a tym samym obejmują wszystkie funkcje i zalety tradycyjnego oprogramowania pomocy technicznej .

uczestniczyć w przekazywaniu połączeń

Jakie są zalety korzystania z hostowanych centrów obsługi telefonicznej?

Większa satysfakcja klientów

Posiadanie dobrze zorganizowanego hostowanego oprogramowania call center wraz z menu IVR, opcją automatycznego oddzwonienia i nadzorowanymi transferami połączeń może zwiększyć satysfakcję klienta. Klienci chcą opcji oczekiwania na wstrzymanie. Chcą też być informowani o tym, dokąd są kierowani, i otrzymywać pomoc, nawet jeśli osoba, do której mają zostać przeniesieni, nie jest w stanie im pomóc.

Posiadanie wszechstronnego hostowanego call center, takiego jak LiveAgent w swoim arsenale, jest najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby zadbać o zadowolenie klientów .

Hostowane call center
Klienci nie są zadowoleni z tradycyjnych call center. Zamiast tego skorzystaj z wirtualnego centrum telefonicznego!

Krótszy czas rozwiązywania problemów

Hostowane centrum obsługi telefonicznej wyposażone w system IVR może pomóc w skróceniu czasu rozwiązywania problemów. Dając klientom możliwość wyboru działu, z którym chcą porozmawiać, eliminujesz pośrednika, który zwykle odbiera telefon, słucha tego, czego potrzebuje klient, a dopiero potem kieruje rozmówcę do odpowiedniego działu lub przedstawiciela.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Ogromne oszczędności kosztów

Hostowane call center kosztują ułamek ceny tradycyjnego call center. Jedyne, za co musisz zapłacić, to miesięczny abonament i numer telefonu VOIP. Płacisz tylko za użytkowanie w czasie rzeczywistym. Nie ma żadnych dodatkowych opłat za minutę ani ukrytych opłat.

Poza tym nie musisz płacić za czynsz, drogi sprzęt, prąd i nie tylko. Dostęp do call center można również uzyskać z dowolnego komputera lub smartfona z dostępem do Internetu.

Hostowane call center
Z czasem zwiększaj wydajność swojego hostowanego centrum obsługi telefonicznej

Większa efektywność klientów

Hostowane centra obsługi telefonicznej, takie jak LiveAgent, są wyposażone w dodatkowe funkcje i integracje, które mogą poprawić wydajność agentów. Ponieważ Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do wszystkich informacji o klientach ze swojego interfejsu telefonicznego , nie będą musieli tracić czasu na szukanie wcześniejszych rozmów, danych kontaktowych i nie tylko.

Hostowane call center

Większa elastyczność

Hostowane centra obsługi telefonicznej zapewniają Twoim agentom swobodę i elastyczność. Praca z domu lub zdalna to całkowicie opłacalna opcja. Twoi agenci nie będą już musieli siedzieć w biurze ani przed komputerem. Nie będą nawet musieli mieć wyznaczonego urządzenia. Mogą po prostu przekierowywać połączenia na swoje urządzenia osobiste i odbierać połączenia w drodze. Czy to nie brzmi świetnie?

Jak skonfigurować hostowane centrum obsługi telefonicznej w LiveAgent?

Hostowane centrum obsługi telefonicznej LiveAgent można skonfigurować w ciągu kilku minut.

1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent i kliknij Zadzwoń

2. Kliknij Numery

3. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz

Hostowane call center

4. Wybierz swojego dostawcę VOIP (dostawcę VOIP, u którego kupiłeś numer telefonu)

Hostowane call center

5. Wpisz imię i nazwisko (może to być cokolwiek, wystarczy, że zapamiętasz, jaki to numer)

6. Wybierz dział, do którego będą kierowane połączenia przychodzące na ten numer telefonu

7. Wprowadź prefiks wybierania numeru

8. Zaznacz pole wyboru Nagrywaj połączenia , jeśli chcesz nagrywać wszystkie połączenia przychodzące / wychodzące z tego numeru telefonu

9. Wpisz swoje poświadczenia od dostawcy VOIP (nazwa hosta, nazwa użytkownika, hasło)

Hostowane call center

10. Kliknij Dodaj

Jeśli numer telefonu został pomyślnie dodany i jest aktywny, obok niego będzie widoczna zielona kropka.

11. Następnie kliknij przycisk Edytuj i IVR .

IVR

Skonfiguruj swoje IVR / wiadomości powitalne za pomocą tego przewodnika IVR (wiadomości powitalne / offline) .

12. Po skonfigurowaniu IVR kliknij Konfiguracja

13. Kliknij Zadzwoń

14. Kliknij Ustawienia

Hostowane call center

15. Zmień ustawienia zgodnie ze swoimi preferencjami i kliknij Zapisz

16. Skorzystaj z tego przewodnika, aby dodać swój sprzęt i telefony z oprogramowaniem do ekranu Urządzenia

17. Następnie prześlij ten przewodnik swoim agentom, aby mogli skonfigurować preferowane urządzenia do odbierania połączeń

Jak to wygląda / działa w praktyce?

Hostowane oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent jest elastyczne, skalowalne i można uzyskać do niego dostęp z dowolnego komputera lub telefonu z dostępem do Internetu. Może być używany przez wielu użytkowników jednocześnie i dostosowany do Twoich potrzeb biznesowych. System jest niedrogi, łatwy w obsłudze i niezawodny. Zobacz, jak to działa, na poniższym filmie.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Wypróbuj LiveAgent już dziś​

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.