Wersja próbna

Insighty

Czym są insighty?

Funkcja Insightów, zwana również raportami, to niezwykle przydatne narzędzie, które pozwala lepiej zrozumieć swoje dane. Zapewnia Ci analitykę Twojego biznesu. Przeglądaj operacje obsługi klienta, przechowuj niestandardowe dane, przeglądaj zgłoszenia i wiele więcej.

FAQ

Czym są insighty?

Istnieje wiele definicji tego, czym właściwie jest insight. To przede wszystkim uważna obserwacja zachowań konsumenckich, co pozwala spojrzeć na nich z nowej perspektywy. Zwracanie uwagi na spostrzeżenia pomaga odkryć podstawowe motywacje, które kierują ludzkimi działaniami. Jest również czasami określany jako nierozpoznana fundamentalna prawda ludzka.

 

Jakie są przykłady insightów?

Insighty są niezwykle pomocne, ale co właściwie rozumiemy pod pojęciem „insight”? Niektóre insighty mogą obejmować: na przykład mogą to być odpowiedzi otrzymane w ramach ankiety (np. NPS lub CSAT) lub analizujesz zachowanie użytkowników na podstawie posiadanych danych analitycznych i wreszcie uzyskujesz wgląd w to, co należy poprawić w danej usłudze lub urządzeniu. Insight, który z pewnością pomoże Ci w prowadzeniu firmy, może polegać na tym, że będziesz wiedzieć, kiedy klienci kupują Twój produkt.

 

Jak uzyskać insight w LiveAgent?

W LiveAgent masz dostęp do funkcji Insighty, czyli raportów, które pozwalają zrozumieć dane zbierane podczas obsługi klienta. Dzięki temu poznasz swoich klientów i ich motywacje. Pozwalają również analizować działania Twojej firmy, przeglądać wszystkie operacje wykonywane przez zespół obsługi klienta, a także przeglądać zgłoszenia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.