Co to jest interfejs agenta?
Interfejs agenta zapewnia agentom pełną kontrolę nad wszystkimi czynnościami związanymi z pracą agentów w oprogramowaniu help desk. Interfejs ma różne sekcje, takie jak pulpit nawigacyjny i panel szczegółów zgłoszenia, który umożliwia agentom wykonywanie wielu czynności.
Co możesz zrobić w interfejsie agenta?
Agenci mogą wykonywać mnóstwo czynności, takich jak:
- Obowiązki związane z biletem transferowym
- Dodaj notatki
- Edytuj informacje o kliencie
- Subskrybuj i wypisz klientów z list mailingowych
- Zapewnij zwrot pieniędzy
- Prowadź wewnętrzne i zewnętrzne czaty na żywo, rozmowy wideo i rozmowy telefoniczne
- Twórz kompleksowe raporty
- Twórz bazy wiedzy i portale klientów
Aby uzyskać pełny przegląd tego, co możesz zrobić w interfejsie agenta, sprawdź ten link .
Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta?
Pulpit raportowania w interfejsie agenta zapewnia wgląd w wyniki poszczególnych osób i zespołu (działu), jeśli chodzi o rozwiązywanie zgłoszeń, średnie czasy odpowiedzi, transfery zgłoszeń, rozwiązywanie pierwszego kontaktu i nie tylko.
Generując raporty, możesz nie tylko określić wykorzystanie oprogramowania agenta, ale także zidentyfikować wszelkie nietypowe działania lub trendy w zachowaniu Twoich pracowników.

Po przeczytaniu o interfejsie agenta, warto zgłębić różnice między Help Desk a Service Desk. Dowiesz się, jakie są kluczowe różnice między tymi dwoma rozwiązaniami i jakie korzyści mogą przynieść dla Twojej obsługi klienta.
Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!
Discover the role of a Customer Service Manager, tasked with enhancing client satisfaction, setting service standards, and leading teams to build loyal relationships. Learn strategies for effective customer support management. Try LiveAgent for free and transform your customer service experience today!
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!