Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interfejs agenta

Co to jest interfejs agenta?

Interfejs agenta zapewnia agentom pełną kontrolę nad wszystkimi czynnościami związanymi z pracą agentów w oprogramowaniu help desk. Interfejs ma różne sekcje, takie jak pulpit nawigacyjny i panel szczegółów zgłoszenia, który umożliwia agentom wykonywanie wielu czynności.

Co możesz zrobić w interfejsie agenta?

Agenci mogą wykonywać mnóstwo czynności, takich jak:

  • Przenieść obowiązki związane ze zgłoszeniami
  • Dodawać notatki
  • Edytować informacje o klientach
  • Zapisywać i wypisywać klientów z list mailingowych
  • Zapewnij zwrot pieniędzy
  • Prowadź wewnętrzne i zewnętrzne czaty na żywo, rozmowy wideo i rozmowy telefoniczne
  • Twórz kompleksowe raporty
  • Utwórz bazy wiedzy i portale klientów

Aby uzyskać pełny przegląd tego, co możesz zrobić w interfejsie agenta, sprawdź ten link .

Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta?

Pulpit raportowania w interfejsie agenta zapewnia wgląd w wyniki poszczególnych osób i zespołu (działu), jeśli chodzi o rozwiązywanie zgłoszeń, średnie czasy odpowiedzi, transfery zgłoszeń, rozwiązywanie pierwszego kontaktu i nie tylko.

Interfejs agenta
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: „Co to jest interfejs użytkownika agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interfejs użytkownika agenta daje agentom możliwość kontroli i działania w ramach ich pracy w oprogramowaniu help desk. Interfejs zawiera m.in. dashboard, panel zgłoszeń, dzięki którym agent może przenosić odpowiedzialność za zgłoszenia, edytować informacje o kliencie, koordynować listę mailingową, prowadzić rozmowy telefoniczne i czaty, tworzyć rozbudowane raporty, tworzyć bazy wiedzy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie funkcje ma pulpit nawigacyjny LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W panelu LiveAgent znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do swojej bieżącej pracy. Znajdziesz tam monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym. Znajdziesz tam liczbę przypisanych mu otwartych biletów, ale może on również zobaczyć zgłoszenia swoich kolegów.” } } ] }

FAQ

Co to jest interfejs użytkownika agenta?

Interfejs użytkownika agenta daje agentom możliwość kontroli i działania w ramach ich pracy w oprogramowaniu help desk. Interfejs zawiera m.in. dashboard, panel zgłoszeń, dzięki którym agent może przenosić odpowiedzialność za zgłoszenia, edytować informacje o kliencie, koordynować listę mailingową, prowadzić rozmowy telefoniczne i czaty, tworzyć rozbudowane raporty, tworzyć bazy wiedzy.

Jakie funkcje ma pulpit nawigacyjny LiveAgent?

W panelu LiveAgent znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do swojej bieżącej pracy. Znajdziesz tam monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym. Znajdziesz tam liczbę przypisanych mu otwartych biletów, ale może on również zobaczyć zgłoszenia swoich kolegów.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.