Co to jest interfejs agenta?
Interfejs agenta zapewnia agentom pełną kontrolę nad wszystkimi czynnościami związanymi z pracą agentów w oprogramowaniu help desk. Interfejs ma różne sekcje, takie jak pulpit nawigacyjny i panel szczegółów zgłoszenia, który umożliwia agentom wykonywanie wielu czynności.
Co możesz zrobić w interfejsie agenta?
Agenci mogą wykonywać mnóstwo czynności, takich jak:
- Obowiązki związane z biletem transferowym
- Dodaj notatki
- Edytuj informacje o kliencie
- Subskrybuj i wypisz klientów z list mailingowych
- Zapewnij zwrot pieniędzy
- Prowadź wewnętrzne i zewnętrzne czaty na żywo, rozmowy wideo i rozmowy telefoniczne
- Twórz kompleksowe raporty
- Twórz bazy wiedzy i portale klientów
Aby uzyskać pełny przegląd tego, co możesz zrobić w interfejsie agenta, sprawdź ten link .
Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta?
Pulpit raportowania w interfejsie agenta zapewnia wgląd w wyniki poszczególnych osób i zespołu (działu), jeśli chodzi o rozwiązywanie zgłoszeń, średnie czasy odpowiedzi, transfery zgłoszeń, rozwiązywanie pierwszego kontaktu i nie tylko.
Generując raporty, możesz nie tylko określić wykorzystanie oprogramowania agenta, ale także zidentyfikować wszelkie nietypowe działania lub trendy w zachowaniu Twoich pracowników.

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które umożliwia przekierowanie połączeń i przydzielanie ich do wolnego agenta o najwyższym priorytecie. Platforma oferuje różne opcje dystrybucji czatu, funkcje automatyzacji i integracji oraz możliwość zakupu za uczciwą cenę. LiveAgent oferuje wiele rozwiązań biznesowych, przenoście danych, wsparcie i dziennik zmian. System zapewnia możliwość testowania przez 7 lub 30 dni oraz prowadzi blog z poradnikami i testami pisania. Pola zgłoszeń LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie oferujące wiele narzędzi z obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.