Co to jest interfejs agenta?
Interfejs agenta zapewnia agentom pełną kontrolę nad wszystkimi czynnościami związanymi z pracą agentów w oprogramowaniu help desk. Interfejs ma różne sekcje, takie jak pulpit nawigacyjny i panel szczegółów zgłoszenia, który umożliwia agentom wykonywanie wielu czynności.
Co możesz zrobić w interfejsie agenta?
Agenci mogą wykonywać mnóstwo czynności, takich jak:
- Przenieść obowiązki związane ze zgłoszeniami
- Dodawać notatki
- Edytować informacje o klientach
- Zapisywać i wypisywać klientów z list mailingowych
- Zapewnij zwrot pieniędzy
- Prowadź wewnętrzne i zewnętrzne czaty na żywo, rozmowy wideo i rozmowy telefoniczne
- Twórz kompleksowe raporty
- Utwórz bazy wiedzy i portale klientów
Aby uzyskać pełny przegląd tego, co możesz zrobić w interfejsie agenta, sprawdź ten link .
Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta?
Pulpit raportowania w interfejsie agenta zapewnia wgląd w wyniki poszczególnych osób i zespołu (działu), jeśli chodzi o rozwiązywanie zgłoszeń, średnie czasy odpowiedzi, transfery zgłoszeń, rozwiązywanie pierwszego kontaktu i nie tylko.

FAQ
Co to jest interfejs użytkownika agenta?
Interfejs użytkownika agenta daje agentom możliwość kontroli i działania w ramach ich pracy w oprogramowaniu help desk. Interfejs zawiera m.in. dashboard, panel zgłoszeń, dzięki którym agent może przenosić odpowiedzialność za zgłoszenia, edytować informacje o kliencie, koordynować listę mailingową, prowadzić rozmowy telefoniczne i czaty, tworzyć rozbudowane raporty, tworzyć bazy wiedzy.
Jakie funkcje ma pulpit nawigacyjny LiveAgent?
W panelu LiveAgent znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do swojej bieżącej pracy. Znajdziesz tam monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym. Znajdziesz tam liczbę przypisanych mu otwartych biletów, ale może on również zobaczyć zgłoszenia swoich kolegów.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Podpis agenta to specjalny podpis, który agenci mogą dostosowywać w ustawieniach profilu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, oferujące bezpłatną wersję próbną i narzędzia dla przemysłu i biznesu. Szablon odpowiedzi agenta ułatwia pracę i oszczędza czas zespołu obsługi klienta. Czat na żywo i oprogramowanie obsługi reklamacji pomagają firmom poprawić obsługę i zwiększyć sprzedaż. LiveAgent oferuje wsparcie klientów i centrum wsparcia, a także integracje i alternatywy dla wielu branż i biznesów.
Firma pracuje nad utworzeniem konta dla klienta, który otrzyma dane logowania na swoją skrzynkę mailową. Firma Quality Unit, LLC oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu oraz wsparcie klientów. Na jej stronie znajduje się centrum wsparcia, dziennik zmian, a także oferty partnerskie. Firma posiada blog oraz program lojalnościowy. LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla biznesu, w tym obsługę klienta. Klienci wyrażają zadowolenie z produktu, a firma oferuje wsparcie poprzez centrum wsparcia oraz program lojalnościowy. LiveAgent oferuje wiele funkcji, integracji i wsparcia dla swoich klientów. Cena jest konkurencyjna.
Zautomatyzowana obsługa klienta
W artykule omówiono różne sposoby usprawnienia obsługi klienta. Zaleca się stosowanie szablonów wiadomości e-mail, aby zautomatyzować pewne procesy. Ważne jest również rzetelne zarządzanie kolejkami klientów, by uniknąć frustracji. Portal samoobsługowy i baza wiedzy to opcje dla odwiedzających, którzy mogą zdobyć niezbędne informacje o produkcie bez konieczności interakcji z agentem. Automatyzacja przepływu pracy przy użyciu odpowiedniego oprogramowania pomaga w osiągnięciu najlepszej produktywności zespołu. Funkcje takie jak wyzwalacze, warunki i akcje, pozwalają na ustawienie reguł i zautomatyzowanie procesów.