Interfejs agenta

Co to jest interfejs agenta?

Interfejs agenta zapewnia agentom pełną kontrolę nad wszystkimi czynnościami związanymi z pracą agentów w oprogramowaniu help desk. Interfejs ma różne sekcje, takie jak pulpit nawigacyjny i panel szczegółów zgłoszenia, który umożliwia agentom wykonywanie wielu czynności.

Co możesz zrobić w interfejsie agenta?

Agenci mogą wykonywać mnóstwo czynności, takich jak:

  • Przenieść obowiązki związane ze zgłoszeniami
  • Dodawać notatki
  • Edytować informacje o klientach
  • Zapisywać i wypisywać klientów z list mailingowych
  • Zapewnij zwrot pieniędzy
  • Prowadź wewnętrzne i zewnętrzne czaty na żywo, rozmowy wideo i rozmowy telefoniczne
  • Twórz kompleksowe raporty
  • Utwórz bazy wiedzy i portale klientów

Aby uzyskać pełny przegląd tego, co możesz zrobić w interfejsie agenta, sprawdź ten link .

Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta?

Pulpit raportowania w interfejsie agenta zapewnia wgląd w wyniki poszczególnych osób i zespołu (działu), jeśli chodzi o rozwiązywanie zgłoszeń, średnie czasy odpowiedzi, transfery zgłoszeń, rozwiązywanie pierwszego kontaktu i nie tylko.

Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta? - App - Uploads - 2019 - 10 - Dashboard Screenshot.png
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: „Co to jest interfejs użytkownika agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Interfejs użytkownika agenta daje agentom możliwość kontroli i działania w ramach ich pracy w oprogramowaniu help desk. Interfejs zawiera m.in. dashboard, panel zgłoszeń, dzięki którym agent może przenosić odpowiedzialność za zgłoszenia, edytować informacje o kliencie, koordynować listę mailingową, prowadzić rozmowy telefoniczne i czaty, tworzyć rozbudowane raporty, tworzyć bazy wiedzy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie funkcje ma pulpit nawigacyjny LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W panelu LiveAgent znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do swojej bieżącej pracy. Znajdziesz tam monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym. Znajdziesz tam liczbę przypisanych mu otwartych biletów, ale może on również zobaczyć zgłoszenia swoich kolegów.” } } ] }

FAQ

Co to jest interfejs użytkownika agenta?

Interfejs użytkownika agenta daje agentom możliwość kontroli i działania w ramach ich pracy w oprogramowaniu help desk. Interfejs zawiera m.in. dashboard, panel zgłoszeń, dzięki którym agent może przenosić odpowiedzialność za zgłoszenia, edytować informacje o kliencie, koordynować listę mailingową, prowadzić rozmowy telefoniczne i czaty, tworzyć rozbudowane raporty, tworzyć bazy wiedzy.

Jakie funkcje ma pulpit nawigacyjny LiveAgent?

W panelu LiveAgent znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do swojej bieżącej pracy. Znajdziesz tam monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym. Znajdziesz tam liczbę przypisanych mu otwartych biletów, ale może on również zobaczyć zgłoszenia swoich kolegów.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.