Co to jest interfejs agenta?
Interfejs agenta zapewnia agentom pełną kontrolę nad wszystkimi czynnościami związanymi z pracą agentów w oprogramowaniu help desk. Interfejs ma różne sekcje, takie jak pulpit nawigacyjny i panel szczegółów zgłoszenia, który umożliwia agentom wykonywanie wielu czynności.
Co możesz zrobić w interfejsie agenta?
Agenci mogą wykonywać mnóstwo czynności, takich jak:
- Przenieść obowiązki związane ze zgłoszeniami
- Dodawać notatki
- Edytować informacje o klientach
- Zapisywać i wypisywać klientów z list mailingowych
- Zapewnij zwrot pieniędzy
- Prowadź wewnętrzne i zewnętrzne czaty na żywo, rozmowy wideo i rozmowy telefoniczne
- Twórz kompleksowe raporty
- Utwórz bazy wiedzy i portale klientów
Aby uzyskać pełny przegląd tego, co możesz zrobić w interfejsie agenta, sprawdź ten link .
Jakie rodzaje raportów można tworzyć w interfejsie agenta?
Pulpit raportowania w interfejsie agenta zapewnia wgląd w wyniki poszczególnych osób i zespołu (działu), jeśli chodzi o rozwiązywanie zgłoszeń, średnie czasy odpowiedzi, transfery zgłoszeń, rozwiązywanie pierwszego kontaktu i nie tylko.

FAQ
Co to jest interfejs użytkownika agenta?
Interfejs użytkownika agenta daje agentom możliwość kontroli i działania w ramach ich pracy w oprogramowaniu help desk. Interfejs zawiera m.in. dashboard, panel zgłoszeń, dzięki którym agent może przenosić odpowiedzialność za zgłoszenia, edytować informacje o kliencie, koordynować listę mailingową, prowadzić rozmowy telefoniczne i czaty, tworzyć rozbudowane raporty, tworzyć bazy wiedzy.
Jakie funkcje ma pulpit nawigacyjny LiveAgent?
W panelu LiveAgent znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do swojej bieżącej pracy. Znajdziesz tam monitorowanie pracy agentów w czasie rzeczywistym. Znajdziesz tam liczbę przypisanych mu otwartych biletów, ale może on również zobaczyć zgłoszenia swoich kolegów.