Wersja próbna

Kolejka

Co to jest kolejka?

Kolejka to lista wiadomości, które otrzymują Twoi pracownicy pomocy technicznej. Klient może kontaktować się za pośrednictwem Facebooka, Twittera, poczty e-mail itp. w sprawie problemów, które ma. Wiadomości pojawią się w kolejce. Zespół wsparcia firmy najczęściej spędza czas w kolejce, aby lepiej służyć swoim klientom poprzez rozwiązywanie napotykanych problemów.

Możliwe jest również filtrowanie kolejki pod kątem określonych agentów. Na przykład jeden z agentów może mieć lepszą wiedzę na temat określonego produktu, więc zostaną mu przydzielone kwestie, w których rozwiązywanie jest dobry. W ten sposób wzrośnie również poziom satysfakcji klienta.

FAQ

Co to jest kolejka?

Kolejka to lista wiadomości wysłanych przez klientów do zespołu obsługi klienta. Pozwala to na organizowanie i obsługę wiadomości w określonej kolejności. Możliwe jest również filtrowanie kolejki pod kątem konkretnych agentów, np. gdzie jeden agent jest wykwalifikowany w określonej dziedzinie. Ma to wpływ na wzrost zadowolenia klientów.

 

W jaki sposób możesz wykorzystać kolejkę do poprawy obsługi klienta?

Zarządzanie kolejkami poprawia jakość oczekiwań klientów. Utrzymanie linii jest preferowane przez utrzymywanie aktywności użytkownika w oczekiwaniu. Można to zrobić dzięki rozwiązaniom multimedialnym, które zaangażują klienta. Dodatkowo ważne jest poinformowanie klienta o czasie oczekiwania i gdzie czekać. Ważne jest również, aby czas oczekiwania nie był zbyt długi, aby uniknąć frustracji klientów.

 

Jak sprawdzić kolejkę w LiveAgent?

W panelu LiveAgent masz dostęp do liczby klientów, którzy czekają na czas na żywo lub na kolejne połączenia. Jest to wyświetlane w prawym górnym rogu panelu. Jeśli każdy agent jest zajęty, klienci muszą poczekać, aż jeden z nich będzie miał miejsce na kontakt.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.