Wersja próbna

Kolizja agentów

Co to jest kolizja agentów?

Wyobraź sobie sytuację, w której dwóch agentów przegląda i próbuje zaktualizować to samo zgłoszenie. Kolizja agentów to specjalna funkcja, która alarmuje agentów, gdy taka sytuacja ma miejsce. Agenci zobaczą w zgłoszeniu sygnał, kto przegląda zgłoszenie i odpowiada na nie. To rodzaj profilaktyki mającej na celu uniknięcie problemów.

Skorzystaj z tej funkcji i nigdy nie martw się o wysłanie podwójnej odpowiedzi. Wypróbuj kolizję agentów w swoim LiveAgent i użyj jej z algorytmem rozwiązywania problemów.

Dowiedz się więcej o kolizji agentów w LiveAgent.

Wykrywanie kolizji agentów

FAQ

Co to jest kolizja agentów?

Kolizja agenta ma miejsce, gdy dwóch agentów jednocześnie przegląda i próbuje wprowadzić zmiany w tym samym zgłoszeniu. Kolizja agenta umożliwia powiadomienie agentów, że tak jest.

Jak zapobiec kolizji agentów?

Dwóch agentów pracuje nad tym samym zgłoszeniem? To może się zdarzyć. Jednak w LiveAgent dostępna jest funkcja zapobiegająca kolizjom agentów. Dzięki kolizji agentów otrzymujesz powiadomienie, że ktoś pracuje również nad tym samym zgłoszeniem, dzięki czemu klient nie otrzyma dwóch odpowiedzi od dwóch różnych agentów.

Jak sprawdzić kolizję agentów w LiveAgent?

W przypadku kolizji agentów w LiveAgent agenci otrzymają powiadomienie. Agenci zobaczą w zgłoszeniu sygnał, że ktoś ogląda zgłoszenie w tym samym czasie. LiveAgent pokazuje, kto ogląda i odbiera zgłoszzenie.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.