Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Komentarz

Co to jest komentarz?

Komunikaty zapisane na zgłoszeniach składają się z komentarzy. Komentarze są zgłaszane przez przedstawicieli klientów i klientów. Komentarze mogą być prywatne, które mogą wyświetlać tylko personel obsługi klienta i publiczne komentarze. Aby zamieścić komentarz, klienci muszą go zapisać i kliknąć przycisk „Wyślij”. To takie łatwe i proste.

Komunikacja nagrana w zgłoszeniach w LiveAgent, administratorzy mogą przeglądać wszystkie rankingi agentów i komentarze klientów w zgłoszeniach. Agent może zobaczyć tylko własne rankingi i komentarze. Lista komentarzy. Komentarze są zgłaszane przez przedstawicieli klientów i klientów. Komentarze mogą być prywatne, które mogą wyświetlać tylko personel obsługi klienta i publiczne komentarze. Aby zamieścić komentarz, klienci muszą go zapisać i kliknąć przycisk „Wyślij”. To takie łatwe i proste.

Komentarz
Ranking agentów

FAQ

Co to jest komentarz?

Komentarz składa się z wpisów nadesłanych przez przedstawicieli klientów i samych klientów. Są dodawane w powiadomieniach jako prawidłowe adnotacje. Mogą być prywatne - wtedy są wyświetlane tylko przez obsługę klienta, ale mogą też być publiczne.

Kto może komentować?

Komentarze mogą pisać przedstawiciele klienta i sami klienci. Mogą być wyświetlane tylko przez obsługę klienta (wtedy są prywatne) lub mogą być publiczne. Aby opublikować taki komentarz, klient musi go napisać i kliknąć „wyślij”.

Gdzie są przechowywane komentarze w LiveAgent?

Komentarze LiveAgent są przechowywane w zgłoszeniach. Administratorzy mogą przeglądać wszystkie rankingi i komentarze agentów. Agent ma dostęp tylko do swoich rankingów i komentarzy.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.