Co to są komplementy?
Skargi i komplementy to świetny sposób na wyjaśnienie uczuć dotyczących firmy, produktów lub usług. Komplementy są przeciwieństwem narzekań. Komplementy od klientów motywują pracowników obsługi klienta, menedżerów i mówią, że klient był naprawdę zadowolony. Konieczne jest jednak ciągłe aktualizowanie umiejętności, technologii, wiedzy.
Frequently Asked Questions
Co to są komplementy?
Komplementy to pochwały klientów, które firma może otrzymać, gdy klient jest zadowolony, na przykład z obsługi klienta. Jeśli Twoja usługa jest na najwyższym poziomie, istnieje szansa, że klienci zostawią pochwałę. To najlepsza opinia od Twoich klientów.
Jak klienci mogą prawić komplementy?
Klienci mogą wyrażać komplementy na kilka sposobów. W zależności od kanałów komunikacji, którymi operuje firma, klient może na przykład zostawić opinię w Google lub na Facebooku, napisać e-mail bezpośrednio do obsługi klienta, napisać na czacie lub telefonicznie.
Jak agent obsługi klienta powinien reagować na komplementy?
Dobre reakcje na komplementy to przede wszystkim zasługa klienta. To pierwszy krok do jeszcze większego docenienia klienta. Możesz też zastanowić się, czy takiemu klientowi chcemy zaoferować rabat, upominek czy stałą wartość.
Expert’s note
Komplementy są pochwałami klientów mogącymi motywować pracowników i przyciągać nowych klientów. Oferowanie rabatów czy upominków to dobry sposób na docenienie klienta.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.