Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Komplementy

Co to są komplementy?

Skargi i komplementy to świetny sposób na wyjaśnienie uczuć dotyczących firmy, produktów lub usług. Komplementy są przeciwieństwem narzekań. Komplementy od klientów motywują pracowników obsługi klienta, menedżerów i mówią, że klient był naprawdę zadowolony. Konieczne jest jednak ciągłe aktualizowanie umiejętności, technologii, wiedzy.

Komplementy

FAQ

Co to są komplementy?

Komplementy to pochwały klientów, które firma może otrzymać, gdy klient jest zadowolony, na przykład z obsługi klienta. Jeśli Twoja usługa jest na najwyższym poziomie, istnieje szansa, że klienci zostawią pochwałę. To najlepsza opinia od Twoich klientów.

Jak klienci mogą prawić komplementy?

Klienci mogą wyrażać komplementy na kilka sposobów. W zależności od kanałów komunikacji, którymi operuje firma, klient może na przykład zostawić opinię w Google lub na Facebooku, napisać e-mail bezpośrednio do obsługi klienta, napisać na czacie lub telefonicznie.

Jak agent obsługi klienta powinien reagować na komplementy?

Dobre reakcje na komplementy to przede wszystkim zasługa klienta. To pierwszy krok do jeszcze większego docenienia klienta. Możesz też zastanowić się, czy takiemu klientowi chcemy zaoferować rabat, upominek czy stałą wartość.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.