Co to są komplementy?
Skargi i komplementy to świetny sposób na wyjaśnienie uczuć dotyczących firmy, produktów lub usług. Komplementy są przeciwieństwem narzekań. Komplementy od klientów motywują pracowników obsługi klienta, menedżerów i mówią, że klient był naprawdę zadowolony. Konieczne jest jednak ciągłe aktualizowanie umiejętności, technologii, wiedzy.

Frequently asked questions
Co to są komplementy?
Komplementy to pochwały klientów, które firma może otrzymać, gdy klient jest zadowolony, na przykład z obsługi klienta. Jeśli Twoja usługa jest na najwyższym poziomie, istnieje szansa, że klienci zostawią pochwałę. To najlepsza opinia od Twoich klientów.
Jak klienci mogą prawić komplementy?
Klienci mogą wyrażać komplementy na kilka sposobów. W zależności od kanałów komunikacji, którymi operuje firma, klient może na przykład zostawić opinię w Google lub na Facebooku, napisać e-mail bezpośrednio do obsługi klienta, napisać na czacie lub telefonicznie.
Jak agent obsługi klienta powinien reagować na komplementy?
Dobre reakcje na komplementy to przede wszystkim zasługa klienta. To pierwszy krok do jeszcze większego docenienia klienta. Możesz też zastanowić się, czy takiemu klientowi chcemy zaoferować rabat, upominek czy stałą wartość.
- Docenienie klienta — jak podziękować (30 pomysłów)
- Ocena satysfakcji klienta [wyjaśnienie]
- Wskaźnik satysfakcji klienta [wyjaśnienie]
- ROI doskonałej usługi - LiveAgent
- Recenzje obsługi klienta [Wyjaśnienie]
- Ankieta obsługi klienta (wyjaśnienie)
- Zorientowanie na klienta [wyjaśnienie]
- Troska o klienta [wyjaśnienie]