Wersja próbna

Lider zespołu

Kim jest lider zespołu?

Lider zespołu to osoba, która kieruje zespołem. W obsłudze klienta liderzy zespołów zazwyczaj kierują zespołami złożonymi z 5-10 agentów. Są odpowiedzialni za codzienne zadania, dbając o to, aby ich zespół był skoncentrowany, a klienci byli zadowoleni.

Liderowi zespołu w LiveAgent zazwyczaj przypisuje się rolę administratora, aby mieć dostęp do raportów, ustawień i konfiguracji.

Frequently asked questions

Kim jest lider zespołu?

Lider zespołu to osoba, która wspiera zespół agentów, dzieli się swoją wiedzą, dba o rozwój zespołu, komfort pracy i nadzoruje ich działania. Jest także osobą, która kieruje wydajnością zespołu i ustala priorytety zadań zespołu.

 

Jakie są obowiązki lidera zespołu?

Lider zespołu powinien przede wszystkim wspierać zespół w jego pracy. Powinien prowadzić szkolenie w zakresie osiągania celów i rozwijania umiejętności niezbędnych do pracy na określonym stanowisku w zespole. Powinien rozwijać mocne strony zespołu i wspierać w korygowaniu słabości. Określa cele zespołu i ocenia jego postępy. Powinien także rozwiązywać konflikty. Powinien także organizować wspólne spotkania i inne inicjatywy zespołowe.

 

Czy można wybrać lidera zespołu w oprogramowaniu LiveAgent?

W LiveAgent lider zespołu może zostać wyznaczony jako administrator. Ma wtedy dostęp do wszystkich zgłoszeń agenta.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.