Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lider zespołu

Kim jest lider zespołu?

Lider zespołu to osoba, która kieruje zespołem. W obsłudze klienta liderzy zespołów zazwyczaj kierują zespołami złożonymi z 5-10 agentów. Są odpowiedzialni za codzienne zadania, dbając o to, aby ich zespół był skoncentrowany, a klienci byli zadowoleni.

Liderowi zespołu w LiveAgent zazwyczaj przypisuje się rolę administratora, aby mieć dostęp do raportów, ustawień i konfiguracji.

FAQ

Kim jest lider zespołu?

Lider zespołu to osoba, która wspiera zespół agentów, dzieli się swoją wiedzą, dba o rozwój zespołu, komfort pracy i nadzoruje ich działania. Jest także osobą, która kieruje wydajnością zespołu i ustala priorytety zadań zespołu.

 

Jakie są obowiązki lidera zespołu?

Lider zespołu powinien przede wszystkim wspierać zespół w jego pracy. Powinien prowadzić szkolenie w zakresie osiągania celów i rozwijania umiejętności niezbędnych do pracy na określonym stanowisku w zespole. Powinien rozwijać mocne strony zespołu i wspierać w korygowaniu słabości. Określa cele zespołu i ocenia jego postępy. Powinien także rozwiązywać konflikty. Powinien także organizować wspólne spotkania i inne inicjatywy zespołowe.

 

Czy można wybrać lidera zespołu w oprogramowaniu LiveAgent?

W LiveAgent lider zespołu może zostać wyznaczony jako administrator. Ma wtedy dostęp do wszystkich zgłoszeń agenta.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.