Kim jest lider zespołu?
Lider zespołu to osoba, która kieruje zespołem. W obsłudze klienta liderzy zespołów zazwyczaj kierują zespołami złożonymi z 5-10 agentów. Są odpowiedzialni za codzienne zadania, dbając o to, aby ich zespół był skoncentrowany, a klienci byli zadowoleni.
Liderowi zespołu w LiveAgent zazwyczaj przypisuje się rolę administratora, aby mieć dostęp do raportów, ustawień i konfiguracji.
Frequently Asked Questions
Kim jest lider zespołu?
Lider zespołu to osoba, która wspiera zespół agentów, dzieli się swoją wiedzą, dba o rozwój zespołu, komfort pracy i nadzoruje ich działania. Jest także osobą, która kieruje wydajnością zespołu i ustala priorytety zadań zespołu.
Jakie są obowiązki lidera zespołu?
Lider zespołu powinien przede wszystkim wspierać zespół w jego pracy. Powinien prowadzić szkolenie w zakresie osiągania celów i rozwijania umiejętności niezbędnych do pracy na określonym stanowisku w zespole. Powinien rozwijać mocne strony zespołu i wspierać w korygowaniu słabości. Określa cele zespołu i ocenia jego postępy. Powinien także rozwiązywać konflikty. Powinien także organizować wspólne spotkania i inne inicjatywy zespołowe.
Czy można wybrać lidera zespołu w oprogramowaniu LiveAgent?
W LiveAgent lider zespołu może zostać wyznaczony jako administrator. Ma wtedy dostęp do wszystkich zgłoszeń agenta.
Uwaga eksperta
Lider zespołu to osoba, która kieruje zespołem złożonym z 5-10 agentów. Odpowiada za codzienne zadania i dba o skoncentrowanie zespołu oraz zadowolenie klientów.

Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych
Narzędzie LiveAgent to doskonałe centrum obsługi klienta, zwiększające efektywność i satysfakcję klientów poprzez różne kanały kontaktu, w tym WhatsApp.