Kim jest lider zespołu?
Lider zespołu to osoba, która kieruje zespołem. W obsłudze klienta liderzy zespołów zazwyczaj kierują zespołami złożonymi z 5-10 agentów. Są odpowiedzialni za codzienne zadania, dbając o to, aby ich zespół był skoncentrowany, a klienci byli zadowoleni.
Liderowi zespołu w LiveAgent zazwyczaj przypisuje się rolę administratora, aby mieć dostęp do raportów, ustawień i konfiguracji.
Frequently asked questions
Kim jest lider zespołu?
Lider zespołu to osoba, która wspiera zespół agentów, dzieli się swoją wiedzą, dba o rozwój zespołu, komfort pracy i nadzoruje ich działania. Jest także osobą, która kieruje wydajnością zespołu i ustala priorytety zadań zespołu.
Jakie są obowiązki lidera zespołu?
Lider zespołu powinien przede wszystkim wspierać zespół w jego pracy. Powinien prowadzić szkolenie w zakresie osiągania celów i rozwijania umiejętności niezbędnych do pracy na określonym stanowisku w zespole. Powinien rozwijać mocne strony zespołu i wspierać w korygowaniu słabości. Określa cele zespołu i ocenia jego postępy. Powinien także rozwiązywać konflikty. Powinien także organizować wspólne spotkania i inne inicjatywy zespołowe.
Czy można wybrać lidera zespołu w oprogramowaniu LiveAgent?
W LiveAgent lider zespołu może zostać wyznaczony jako administrator. Ma wtedy dostęp do wszystkich zgłoszeń agenta.
- Menadżer Obsługi Klienta [wyjaśnienie]
- Opiekun obsługi klienta [wyjaśnienie]
- Menedżer centrum pomocy (wyjśnienie)
- Użytkownik końcowy (wyjaśnienie)
- Agenci I LiveAgent
- Kierownik działu obsługi (wyjaśnienie)
- Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami | LiveAgent
- 10 ważnych obowiązków i obowiązków obsługi klienta Service