Lider zespołu

Kim jest lider zespołu?

Lider zespołu to osoba, która kieruje zespołem. W obsłudze klienta liderzy zespołów zazwyczaj kierują zespołami złożonymi z 5-10 agentów. Są odpowiedzialni za codzienne zadania, dbając o to, aby ich zespół był skoncentrowany, a klienci byli zadowoleni.

Liderowi zespołu w LiveAgent zazwyczaj przypisuje się rolę administratora, aby mieć dostęp do raportów, ustawień i konfiguracji.

Frequently asked questions

Kim jest lider zespołu?

Lider zespołu to osoba, która wspiera zespół agentów, dzieli się swoją wiedzą, dba o rozwój zespołu, komfort pracy i nadzoruje ich działania. Jest także osobą, która kieruje wydajnością zespołu i ustala priorytety zadań zespołu.

 

Jakie są obowiązki lidera zespołu?

Lider zespołu powinien przede wszystkim wspierać zespół w jego pracy. Powinien prowadzić szkolenie w zakresie osiągania celów i rozwijania umiejętności niezbędnych do pracy na określonym stanowisku w zespole. Powinien rozwijać mocne strony zespołu i wspierać w korygowaniu słabości. Określa cele zespołu i ocenia jego postępy. Powinien także rozwiązywać konflikty. Powinien także organizować wspólne spotkania i inne inicjatywy zespołowe.

 

Czy można wybrać lidera zespołu w oprogramowaniu LiveAgent?

W LiveAgent lider zespołu może zostać wyznaczony jako administrator. Ma wtedy dostęp do wszystkich zgłoszeń agenta.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.