Co to jest mapowanie hosta?
Mapowanie hosta to proces mapowania adresu URL domyślnej domeny na adres URL innej domeny. W ten sposób adres URL może zawierać nazwę Twojej firmy.
Twój adres jest domyślnie subdomeną LiveAgent. Dzięki mapowaniu hosta można go zmienić na subdomenę własnej domeny. Ta modyfikacja musi zostać zatwierdzona przez dostawcę domeny.
Na przykład domyślny adres URL strony pomocy technicznej może mieć postać support.nazwafirmy.ladesk.com. Mapowanie hosta umożliwia utworzenie adresu URL support.companyname.com.
Dowiedz się więcej o Mapowaniu hostów.
Frequently Asked Questions
Co to jest mapowanie hosta?
Mapowanie hosta to proces, który umożliwia mapowanie domyślnego adresu URL domeny na adres URL innej domeny. Dzięki temu adres URL może zawierać nazwę Twojej firmy. Na przykład domyślny adres URL strony pomocy technicznej może mieć postać help.nazwafirmy.helpdesk.com. Mapowanie hosta tworzy adres URL support.companyname.com.
Jaka jest rola mapowania hosta?
Mapowanie hosta zapewnia lepszą jakość udostępnianego linku. Łatwiej go zapamiętać, a także wygląda bardziej profesjonalnie. Dzięki temu obsługa klienta będzie postrzegana na jeszcze wyższym poziomie.
Czy możesz sprawdzić mapowanie hosta w LiveAgent?
Możesz sprawdzić mapowanie hosta w LiveAgent. Wszystko możesz zrobić w panelu LiveAgent. Po prostu wpisz „Konfiguracja”, a następnie kliknij „System” i „Ustawienia domeny” i tam możesz wstawić swoją niestandardową domenę. Dzięki temu wszyscy agenci mogą korzystać z domeny niestandardowej.
Expert’s note
Mapowanie hosta to proces umożliwiający mapowanie domyślnego adresu URL domeny na adres URL innej domeny, dzięki czemu nazwa Twojej firmy może być widoczna w adresie URL. Przykład: support.companyname.com.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.