Kim jest menedżer centrum pomocy?
Help Center Manager, tzw. Administrator w LiveAgent, to rola Help Center, która daje agentowi pełne uprawnienia do wszelkich działań dotyczących Help Center. Lekcy agenci nie mogą mieć uprawnień menedżera.
Frequently Asked Questions
Kim jest menedżer centrum pomocy?
Menedżer Centrum pomocy to osoba, która zarządza zespołem obsługi klienta. W LiveAgent ta rola nosi nazwę Administrator. Dzięki temu menedżer ma pełne prawa do czynności związanych z centrum pomocy, dzięki czemu może zarządzać swoim zespołem.
Jakie są obowiązki menedżera centrum pomocy?
Menedżer Centrum Pomocy zarządza zespołem obsługi klienta, wspiera jego działania i dba o to, aby obsługa była na najwyższym poziomie. Dba również o rozwój pracowników, a także podsumowanie ich działań.
Czy możesz dodać menedżera centrum pomocy w LiveAgent?
Help Center Manager może mieć uprawnienia administratora w LiveAgent. Dzięki temu ma wszystkie uprawnienia potrzebne do zarządzania zespołem. Ma dostęp do wszystkich zgłoszeń, wszystkich klientów oraz przegląd działań wszystkich agentów. Dzięki temu może sprawnie kierować zespołem i nadzorować jego działania.
Uwaga eksperta
Menedżer centrum pomocy to kluczowa osoba w zespole obsługi klienta, odpowiedzialna za zarządzanie Help Center i nadzór nad pracą agentów. Powinien mieć umiejętności miękkie i techniczne.

Firma LiveAgent oferuje centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Mają liczne nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy. Firma angażuje się również w odkrywanie nowych rozwiązań i oferuje różne szablony i akademie. Można się z nimi skontaktować przez różne kanały, a także subskrybować newsletter. LiveAgent oferuje również tworzenie konta i pulpit nawigacyjny oraz stosuje pliki cookie. Polityka bezpieczeństwa i prywatności są dostępne na ich stronie.