Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Menedżer centrum pomocy

Kim jest menedżer centrum pomocy?

Help Center Manager, tzw. Administrator w LiveAgent, to rola Help Center, która daje agentowi pełne uprawnienia do wszelkich działań dotyczących Help Center. Lekcy agenci nie mogą mieć uprawnień menedżera.

FAQ

Kim jest menedżer centrum pomocy?

Menedżer Centrum pomocy to osoba, która zarządza zespołem obsługi klienta. W LiveAgent ta rola nosi nazwę Administrator. Dzięki temu menedżer ma pełne prawa do czynności związanych z centrum pomocy, dzięki czemu może zarządzać swoim zespołem.

Jakie są obowiązki menedżera centrum pomocy?

Menedżer Centrum Pomocy zarządza zespołem obsługi klienta, wspiera jego działania i dba o to, aby obsługa była na najwyższym poziomie. Dba również o rozwój pracowników, a także podsumowanie ich działań.

Czy możesz dodać menedżera centrum pomocy w LiveAgent?

Help Center Manager może mieć uprawnienia administratora w LiveAgent. Dzięki temu ma wszystkie uprawnienia potrzebne do zarządzania zespołem. Ma dostęp do wszystkich zgłoszeń, wszystkich klientów oraz przegląd działań wszystkich agentów. Dzięki temu może sprawnie kierować zespołem i nadzorować jego działania.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.