Multibrand

Co to jest multibrand?

Dodatek multibrand umożliwia zarządzanie więcej niż jedną marką w tym samym czasie. Każda marka charakteryzuje się wieloma czynnikami, które określają jej tożsamość. Czynnikami tymi są adresy wsparcia e-mail, Centrum pomocy, różne widżety i wtyczki. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter, również pomagają w kształtowaniu marki.

Frequently asked questions

Co oznacza multibrand?

Multibrand to dodatek do oprogramowania do obsługi klienta, który umożliwia zarządzanie i wdrażanie obsługi klientów różnych marek w ramach danej firmy za pomocą jednego systemu. Każda marka jest inna i ma inne funkcje, takie jak helpdesk, adresy e-mail wsparcia, widżety, wtyczki i platformy mediów społecznościowych.

 

Jakie są korzyści z korzystania z multibrandu?

Zalety wielomarkowości obejmują możliwość dodawania adresów e-mail obsługi wielu marek, możliwość tworzenia centrów pomocy, dodawania widżetów internetowych, konfigurowania numerów telefonów, a przede wszystkim obsługi wielu marek w jednym miejscu.

 

Czy można korzystać z funkcji multibrand w LiveAgent?

W LiveAgent masz możliwość korzystania z funkcji multibrand. Umożliwia wielokanałową obsługę i zarządzanie różnymi markami w jednym miejscu. Możesz łatwo wszystko skonfigurować.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.