Co to jest multibrand?
Dodatek multibrand umożliwia zarządzanie więcej niż jedną marką w tym samym czasie. Każda marka charakteryzuje się wieloma czynnikami, które określają jej tożsamość. Czynnikami tymi są adresy wsparcia e-mail, Centrum pomocy, różne widżety i wtyczki. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter, również pomagają w kształtowaniu marki.
Frequently asked questions
Co oznacza multibrand?
Multibrand to dodatek do oprogramowania do obsługi klienta, który umożliwia zarządzanie i wdrażanie obsługi klientów różnych marek w ramach danej firmy za pomocą jednego systemu. Każda marka jest inna i ma inne funkcje, takie jak helpdesk, adresy e-mail wsparcia, widżety, wtyczki i platformy mediów społecznościowych.
Jakie są korzyści z korzystania z multibrandu?
Zalety wielomarkowości obejmują możliwość dodawania adresów e-mail obsługi wielu marek, możliwość tworzenia centrów pomocy, dodawania widżetów internetowych, konfigurowania numerów telefonów, a przede wszystkim obsługi wielu marek w jednym miejscu.
Czy można korzystać z funkcji multibrand w LiveAgent?
W LiveAgent masz możliwość korzystania z funkcji multibrand. Umożliwia wielokanałową obsługę i zarządzanie różnymi markami w jednym miejscu. Możesz łatwo wszystko skonfigurować.
Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Tekst porusza temat retencji klientów oraz oferowania alternatywy dla Zopim, czyli LiveAgent - oprogramowania umożliwiającego szybki dostęp do czatu na żywo dla agentów obsługi klienta. LiveAgent oferuje kilka płatnych planów, zawierających wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do skutecznego wsparcia klientów. Można także poznać informacje o wsparciu technicznym i rejestracji na newsletter.
Szukasz alternatywy dla TeamSupport?
Wypróbuj wszystkie kanały komunikacji podczas konfiguracji konta LiveAgent, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy.