Co to jest multibrand?
Dodatek multibrand umożliwia zarządzanie więcej niż jedną marką w tym samym czasie. Każda marka charakteryzuje się wieloma czynnikami, które określają jej tożsamość. Czynnikami tymi są adresy wsparcia e-mail, Centrum pomocy, różne widżety i wtyczki. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter, również pomagają w kształtowaniu marki.
Frequently asked questions
Co oznacza multibrand?
Multibrand to dodatek do oprogramowania do obsługi klienta, który umożliwia zarządzanie i wdrażanie obsługi klientów różnych marek w ramach danej firmy za pomocą jednego systemu. Każda marka jest inna i ma inne funkcje, takie jak helpdesk, adresy e-mail wsparcia, widżety, wtyczki i platformy mediów społecznościowych.
Jakie są korzyści z korzystania z multibrandu?
Zalety wielomarkowości obejmują możliwość dodawania adresów e-mail obsługi wielu marek, możliwość tworzenia centrów pomocy, dodawania widżetów internetowych, konfigurowania numerów telefonów, a przede wszystkim obsługi wielu marek w jednym miejscu.
Czy można korzystać z funkcji multibrand w LiveAgent?
W LiveAgent masz możliwość korzystania z funkcji multibrand. Umożliwia wielokanałową obsługę i zarządzanie różnymi markami w jednym miejscu. Możesz łatwo wszystko skonfigurować.
Dostosowanie oznacza zmianę produktów lub usług, aby sprostały potrzebom klientów. Pracownicy działów obsługi klienta powinni wiedzieć więcej o potrzebach klientów, by oferować im spersonalizowaną opiekę. Można dostosować program LiveAgent, aby lepiej odpowiadał potrzebom biznesowym. Firmy dostosowują swoje produkty, aby oferować klientom indywidualną opiekę. Reguły biznesowe mogą być użyteczne do automatyzacji procesów. Systemy zgłoszeniowe są ważne dla jakości obsługi klienta i wzrostu przychodów. Personalizacja i dostosowanie odnoszą się do różnych pojęć.
Wprowadzenie do interakcji z klientem
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu, takie jak centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma program lojalnościowy i partnerów VoIP. Zajrzyj na blog i subskrybuj newsletter, by być na bieżąco. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. W trakcie rejestracji dostaniesz dane do logowania.
LiveAgent to kompletny zestaw narzędzi umożliwiających obsługę klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla uzyskania zadowolenia klientów i lojalności, a LiveAgent oferuje wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia, dziennik zmian oraz program lojalnościowy.
Wsparcie wielokanałowe to wielokanałowa obsługa klienta prowadzona w więcej niż dwóch różnych kanałach. Istnieje kilka zasad działania wielokanałowego, m.in. zrozumienie grupy docelowej, planowanie usług, a nie kanałów, doświadczenie klienta nie zna granic, język komunikacji całej marki i pracowników o marce powinien być spójny, oraz wypróbowanie różnych rozwiązań. Dzięki LiveAgent można zapewnić wielokanałowe wsparcie, integrując e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter w jednej aplikacji, co zapewnia obsługę klienta na wysokim poziomie.