Multibrand

Co to jest multibrand?

Dodatek multibrand umożliwia zarządzanie więcej niż jedną marką w tym samym czasie. Każda marka charakteryzuje się wieloma czynnikami, które określają jej tożsamość. Czynnikami tymi są adresy wsparcia e-mail, Centrum pomocy, różne widżety i wtyczki. Platformy społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter, również pomagają w kształtowaniu marki.

Frequently asked questions

Co oznacza multibrand?

Multibrand to dodatek do oprogramowania do obsługi klienta, który umożliwia zarządzanie i wdrażanie obsługi klientów różnych marek w ramach danej firmy za pomocą jednego systemu. Każda marka jest inna i ma inne funkcje, takie jak helpdesk, adresy e-mail wsparcia, widżety, wtyczki i platformy mediów społecznościowych.

 

Jakie są korzyści z korzystania z multibrandu?

Zalety wielomarkowości obejmują możliwość dodawania adresów e-mail obsługi wielu marek, możliwość tworzenia centrów pomocy, dodawania widżetów internetowych, konfigurowania numerów telefonów, a przede wszystkim obsługi wielu marek w jednym miejscu.

 

Czy można korzystać z funkcji multibrand w LiveAgent?

W LiveAgent masz możliwość korzystania z funkcji multibrand. Umożliwia wielokanałową obsługę i zarządzanie różnymi markami w jednym miejscu. Możesz łatwo wszystko skonfigurować.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.