Co to jest net promoter score?
Net Promoter Score to statystyka, która wskazuje lojalność klienta. Pokazuje, jak prawdopodobne jest, że klient poleci Twoje usługi lub produkty innym osobom. Pomaga także odkrywać klientów, którzy są podatni na odejście.
Analiza Net Promoter Score zazwyczaj obejmuje serię pytań, które mają na celu określenie przyczyny zachowań Twoich klientów, niezależnie od tego, czy aktywnie promują Twoje produkty, czy pozostają w tyle.
Frequently Asked Questions
Co to jest Net Promoter Score (NPS)?
Net Promoter Score (NPS) to wskaźnik służący do oceny lojalności klientów danej firmy. Jest to alternatywa dla zaufania klientów. Według badań Bain & Company, NPS może zwiększyć dochody firmy.
Jak obliczyć NPS?
Aby obliczyć NPS, odejmij odsetek krytyków od odsetka promotorów. Np. jeśli 50% Twoich respondentów było promotorami, a 20% krytykami, to wynik NPS wynosi 30%. Im wyższy odsetek, tym lepiej dla Twojej firmy.
Czy w LiveAgent można zmierzyć NPS?
Możesz mierzyć wynik Net Promoter Score za pomocą LiveAgent. Jako użytkownik masz dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do przeprowadzania ankiet i mierzenia satysfakcji klienta. LiveAgent oferuje integrację z Nicereply. Jest to w pełni konfigurowalne narzędzie do badania satysfakcji klienta. Zapewnia wiele metod dystrybucji ankiet wśród klientów.
Uwaga eksperta
<p>Net Promoter Score to wskaźnik lojalności klienta. Pokazuje, jak prawdopodobne jest, że poleci Twoje usługi. Odkrywa także klientów, którzy są podatni na odejście.</p>

Tekst omawia rolę rzecznika marki i innych członków zespołu obsługi klienta. Platforma LiveAgent oferuje narzędzie do zarządzania kontaktami i obsługi klienta dla firm. Wskazane są także sposoby na wzrost jakości obsługi klienta, takie jak stworzenie programu wsparcia klienta i zachęcanie do dzielenia się przemyśleniami.
System obsługi zgłoszeń automatycznie przekształca wiadomości klientów w zgłoszenia do pomocy technicznej. LiveAgent to narzędzie umożliwiające wielokanałową obsługę klienta, zintegrowane z różnymi platformami społecznościowymi. Widżet opinii umożliwia gromadzenie opinii klientów. System zgłoszeń oferuje wiele zalet, takich jak efektywne rozwiązywanie zgłoszeń, poprawa produktywności agentów i lepsza jakość wsparcia.