Co to jest net promoter score?
Net Promoter Score to statystyka, która wskazuje lojalność klienta. Pokazuje, jak prawdopodobne jest, że klient poleci Twoje usługi lub produkty innym osobom. Pomaga także odkrywać klientów, którzy są podatni na odejście.
Analiza Net Promoter Score zazwyczaj obejmuje serię pytań, które mają na celu określenie przyczyny zachowań Twoich klientów, niezależnie od tego, czy aktywnie promują Twoje produkty, czy pozostają w tyle.
Frequently Asked Questions
Co to jest Net Promoter Score (NPS)?
Net Promoter Score (NPS) to wskaźnik służący do oceny lojalności klientów danej firmy. Jest to alternatywa dla zaufania klientów. Według badań Bain & Company, NPS może zwiększyć dochody firmy.
Jak obliczyć NPS?
Aby obliczyć NPS, odejmij odsetek krytyków od odsetka promotorów. Np. jeśli 50% Twoich respondentów było promotorami, a 20% krytykami, to wynik NPS wynosi 30%. Im wyższy odsetek, tym lepiej dla Twojej firmy.
Czy w LiveAgent można zmierzyć NPS?
Możesz mierzyć wynik Net Promoter Score za pomocą LiveAgent. Jako użytkownik masz dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do przeprowadzania ankiet i mierzenia satysfakcji klienta. LiveAgent oferuje integrację z Nicereply. Jest to w pełni konfigurowalne narzędzie do badania satysfakcji klienta. Zapewnia wiele metod dystrybucji ankiet wśród klientów.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Sprout Social
Zastanawiasz się nad wybraniem Sprout Social dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.
Recenzja telefonu programowego Ekiga
Platforma Osano oferuje kompleksowe rozwiązania dla biznesu, w tym obsługę klienta, zgodność z przepisami, centrum wsparcia, oraz bezpieczeństwo danych. Dostępne są też recenzje oprogramowania takie jak Ekiga, które umożliwiają wykonywanie połączeń przez internet.
Przedstawiciele obsługi klienta muszą być zaangażowani w dostarczanie informacji o ofertach firmy, dosprzedaż produktów/usług, proaktywny kontakt z klientami, rozpatrywanie reklamacji, zbieranie opinii klientów i reagowanie na opinie online. Dodatkowo, muszą rozwijać i dokumentować wiedzę oraz śledzić wskaźniki KPI i obsługi klienta.
Spy Dialer to bezpłatna usługa wstecznego wyszukiwania numerów telefonów, która pomaga sprawdzić nieznane numery. Strona jest prosta w obsłudze, ale może zawierać reklamy. Mimo to, oferuje przydatne informacje o numerze, rodzaju telefonu i możliwym powiązanym adresie. Pomaga również zidentyfikować osoby dzwoniące, ale działa tylko z numerami z USA.