Nieprzypisane zgłoszenia

Co to jest bilet nieprzypisany?

Zgłoszenie może zostać usunięte z obsługi ręcznie przez innego agenta lub przy użyciu reguł automatycznych. W niektórych sytuacjach lepiej, aby zgłoszenia pozostały nieprzypisane, ale nadal należały do działów lub były oznaczone.

Agent może cofnąć przypisanie zgłoszenia, korzystając z funkcji Przenieś i wybierając Prześlij do: Dział lub przypisać do: nieprzypisany.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Expert note

Nieprzypisane zgłoszenia to nierozwiązane zgłoszenia z różnych powodów. Nadanie priorytetów i współpraca między zespołem mogą pomóc uniknąć zaległości i niezadowolenie klientów.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager

Usługa identyfikacji wybieranego numeru

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które ułatwia zarządzanie komunikacją z klientami. Raport działu oferuje wiele opcji, takich jak rankingi i wykresy, które pozwalają na monitorowanie i analizowanie danych. Automatyczne oddzwonienie może zwiększyć satysfakcję klientów i zredukować liczbę porzuconych połączeń. Firma Kim oferuje rozwiązania dla przemysłu i biznesu, a także programy lojalnościowe i szablony webinariów. Usługa identyfikacji wybieranego numeru (DNIS) to usługa telekomunikacyjna, która umożliwia firmom określenie, który numer wybrał klient, aby nawiązać z nimi kontakt.

Kiedy pojawia się nowe zgłoszenie, nikt go nie posiada. Po otwarciu zgłoszenia możesz przypisać go do działu lub do określonego agenta. Możesz ustawić kryteria.

Przypisane zgłoszenie

Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma, która znacznie ułatwia rozwiązywanie problemów klientów. Jest to prostsza metoda niż rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.

Skorzystaj z notatek w LiveAgent. Zostaw notatkę w zgłoszeniach dla swoich agentów, którą tylko oni mogą zobaczyć. Dziel się postępami i aktualizacjami.

Notatki

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie bogatych profili klientów oraz korzystanie z zasobów wiedzy. Posiada funkcję notatek, które ułatwiają organizowanie zgłoszeń oraz przekazywanie informacji między agentami. Jest uznawane za najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta w 2021 roku. LiveAgent oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, takich jak przekierowywanie połączeń, pola zgłoszeń oraz zarządzanie płatnościami. Można skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego i umówić się na prezentację.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.