Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Obsługa zgłoszeń na czacie

Co to jest obsługa zgłoszeń na czacie?

Skontaktuj się z klientem za pośrednictwem czatu. Jest to łatwy sposób, aby pomóc klientom w ich zapytaniach i problemach. Czaty i rozmowy są przekształcane w zgłoszenia. W jednym miejscu rejestrują i archiwizują komunikację między klientami a firmą. Następnie możesz szybko znaleźć całą historię komunikacji w swoim LiveAgent. Jest przechowywany bez żadnych ograniczeń. Zgłoszenie można zlokalizować po ich identyfikatorze – numerze referencyjnym zgłoszenia.

Dowiedz się więcej o obsługi zgłoszeń w LiveAgent.

Obsługa zgłoszeń na czacie

FAQ

Co to jest obsługa zgłoszeń na czacie?

Czaty, rozmowy, e-maile i inne kanały komunikacji zamieniane są w zgłoszenia, dzięki czemu są one nagrywane i istnieje możliwość archiwizacji komunikacji pomiędzy klientem a firmą. Zgłoszenie to wątek komunikacyjny między klientem a obsługą klienta.

Jak możesz tworzyć zgłoszenia w czacie w LiveAgent?

LiveAgent automatycznie sortuje komunikację firmową na zgłoszenia. Każde zgłoszenie ma swój unikalny numer, dzięki czemu można go szybko znaleźć. Jeśli pojawia się po raz pierwszy, jest oznaczany przez system jako „nowy”.

Gdzie można znaleźć istniejące zgłoszenia w LiveAgent?

Zgłoszenia LiveAgent można znaleźć w sekcji Filtry zgłoszeń. Masz je również posortowane za pomocą odpowiednich filtrów. Ułatwia to pracę nad zgłoszeniami.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.