Co to jest ocena satysfakcji klienta?
Klienci mogą przekazywać informacje zwrotne po rozwiązaniu ich zgłoszenia. Odbywa się to za pomocą prostego kwestionariusza z 2 opcjami: ocena dobra lub zła. Klienci mogą również zostawić komentarz, jeśli chcą wyrazić swoją opinię. Ocena satysfakcji klienta to świetny sposób na sprawdzenie skuteczności Twoich agentów.
Oceny mogą wystawiać tylko klienci, a nie agenci, nawet jeśli zażądali zgłoszenia.
Frequently Asked Questions
Co to jest ocena satysfakcji klienta?
Ocena satysfakcji klienta to miara, która pokazuje nam, jak bardzo klient jest zadowolony z obsługi klienta. Mogą udzielić odpowiedzi po tym, jak ich zgłoszenie zostanie rozwiązane przez agenta. Odbywa się to zwykle za pomocą prostego kwestionariusza, w którym można wskazać, czy ocena jest dobra, czy zła.
Jak obliczyć ocenę satysfakcji klienta?
Ocenę satysfakcji klienta można obliczyć na przykład za pomocą prostego kwestionariusza, który zostanie udostępniony klientowi po rozpatrzeniu jego wniosku. Klient wystawia ocenę pozytywną lub negatywną, a na skali ocen od klientów możemy ocenić, czy klienci są zadowoleni z usługi.
Jak poprawić ocenę satysfakcji klientów?
Aby podnieść poziom zadowolenia klientów, musisz rozwinąć obsługę klienta. Pamiętaj, aby traktować swoich klientów indywidualnie i zwracać na nich uwagę indywidualnie. Daj swoim klientom możliwość kontaktu za pośrednictwem różnych kanałów, aby wybrać najlepszy dla nich. Reaguj na problemy klientów tak szybko i łatwo, jak to tylko możliwe. Zbieraj opinie i oceny od klientów. Użyj ich, aby ulepszyć swoje działania.
Expert’s note
Badanie satysfakcji klienta to ważne narzędzie pozwalające na pomiar zadowolenia klientów. Jednym ze sposobów na to jest przeprowadzenie ankiet lub proszenie o oceny po zakończeniu zgłoszenia.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.