Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oddzwonienie w obsłudze klienta

Czym jest oddzwonienie w obsłudze klienta?

Oddzwanianie w obsłudze klienta to funkcja oprogramowania call center IVR (interaktywna odpowiedź głosowa). To automatyczne wywołanie zwrotne, które jest w całości realizowane przez oprogramowanie call center.

Dlaczego klienci żądają oddzwonienia?

Klienci żądają oddzwonienia z trzech głównych powodów:

  • Nie chcą czekać w zawieszeniu
  • Linia jest zajęta lub kolejka oczekiwania jest za długa
  • Brak dostępnych agentów do odebrania połączenia (na przykład poza godzinami pracy)
automatyzacja oddzwonienia w obsłudze klienta

Jak przebiega automatyczne oddzwonienie?

Zazwyczaj, gdy klient zażąda oddzwonienia, połączenie jest natychmiast przerywane, jednak system zachowuje numer telefonu dzwoniącego i umieszcza go w kolejce połączeń. Gdy numer telefonu osiągnie początek linii, system automatycznie wybiera zachowany numer telefonu i łączy dzwoniącego z wyznaczonym agentem contact center.

Dlaczego oddzwonienie to pożyteczna funkcja?

Funkcja oddzwonienia jest pomocna, ponieważ:

  • Zwiększa satysfakcję klientów
  • Zmniejsza wysiłek klientów
  • Zmniejsza liczbę porzuconych połączeń
  • Skraca kolejki połączeń
  • Otwiera więcej szans sprzedażowych
  • Zwiększa wydajność agentów
  • Dostarcza więcej danych o Twoim call center

Jak wdrożyć funkcję oddzwonienia w LiveAgent?

Aby rozpocząć korzystanie z funkcji oddzwaniania IVR, musisz połączyć numer telefonu VoIP z kontem LiveAgent. Po nawiązaniu połączenia musisz utworzyć skrypt IVR i przesłać wiadomości IVR. Aby zobaczyć pełny przewodnik po konfiguracji IVR, zapoznaj się z tym artykułem.

Następnie musisz dodać skrypt oddzwonienia do swojego skryptu IVR, postępując zgodnie z tym przewodnikiem. Kiedy skończysz, kliknij zapisz i przetestuj funkcję, dzwoniąc pod numer telefonu zintegrowany z kontem LiveAgent.

Posłuchaj podpowiedzi menu IVR i naciśnij żądany numer klawiatury (na przykład „Naciśnij 4, aby zażądać oddzwonienia”). Twoje połączenie powinno zostać natychmiast zakończone i powinno być widoczne w panelu LiveAgent, dopóki agent nie odbierze połączenia. Po odebraniu LiveAgent automatycznie oddzwoni na Twój numer, tworząc automatyczne oddzwonienie.

Chcesz wiedzieć więcej o funkcji oddzwonienia w obsłudze klienta?

Przeczytaj nasz blog post.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.