Co to jest odpowiedź?
Odpowiadanie na e-maile to ważna część biznesu. Odpowiedzi służą do kontaktu z osobami, które się z Tobą skontaktowały. Pozostań w kontakcie z klientami i postaraj się, aby czas odpowiedzi był jak najkrótszy.
Frequently Asked Questions
Co to jest odpowiedź?
Odpowiedź to wiadomość wysyłana do osób, które skontaktowały się z firmą. Ważne jest, aby odpowiedzi wspierały odbiorców, a czas odpowiedzi był jak najkrótszy.
Jakie są najczęstsze rodzaje odpowiedzi?
Najczęstsze rodzaje odpowiedzi to: rozwiązanie problemu, prośba o więcej szczegółów, odpowiedź, że klient nie jest zadowolony z produktu lub usługi, komunikat, że potrzebujesz więcej czasu na rozwiązanie problemu, a klienci nie są zadowolony z obsługi klienta. Odpowiedzi mogą być relacyjne lub informacyjne.
Jakimi kanałami możesz wysyłać odpowiedzi w LiveAgent?
W LiveAgent możesz wysyłać odpowiedzi za pośrednictwem kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo lub media społecznościowe. Wszystko zależy od tego, z jakich kanałów komunikacji korzysta Twoja firma.
Uwaga eksperta
Odpowiedź to wiadomość wysyłana do klientów w celu rozwiązania problemów. Ważne jest indywidualne podejście. Szablony odpowiedzi i szybka reakcja zwiększają efektywność zespołu.

79% pokolenia milenialsów preferuje marki z mobilnym portalem obsługi klienta. 67% klientów wolą samoobsługę. 66% próbuje rozwiązać problemy samodzielnie. 22% porzuca koszyk z powodu braku informacji. 90% ruchu na portalu klienta pochodzi z artykułów z bazy wiedzy. Portale klientów przesyłają 1% zgłoszeń.
Terminowe rozwiązanie problemu
LiveAgent to platforma oferująca narzędzia do budowania wizerunku i obsługi klienta. Oprogramowanie help desk poprawia jakość obsługi i zmniejsza koszty rozwiązywania zgłoszeń. Jest to popularne narzędzie dla firm w przemyśle i biznesie.