Wersja próbna

Odpowiedź

Co to jest odpowiedź?

Odpowiadanie na e-maile to ważna część biznesu. Odpowiedzi służą do kontaktu z osobami, które się z Tobą skontaktowały. Pozostań w kontakcie z klientami i postaraj się, aby czas odpowiedzi był jak najkrótszy.

Frequently asked questions

Co to jest odpowiedź?

Odpowiedź to wiadomość wysyłana do osób, które skontaktowały się z firmą. Ważne jest, aby odpowiedzi wspierały odbiorców, a czas odpowiedzi był jak najkrótszy.

 

Jakie są najczęstsze rodzaje odpowiedzi?

Najczęstsze rodzaje odpowiedzi to: rozwiązanie problemu, prośba o więcej szczegółów, odpowiedź, że klient nie jest zadowolony z produktu lub usługi, komunikat, że potrzebujesz więcej czasu na rozwiązanie problemu, a klienci nie są zadowolony z obsługi klienta. Odpowiedzi mogą być relacyjne lub informacyjne.

 

Jakimi kanałami możesz wysyłać odpowiedzi w LiveAgent?

W LiveAgent możesz wysyłać odpowiedzi za pośrednictwem kanałów, takich jak poczta e-mail, czat na żywo lub media społecznościowe. Wszystko zależy od tego, z jakich kanałów komunikacji korzysta Twoja firma.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.