Kim jest opiekun obsługi klienta (customer service supervisor)?
Opiekunowie obsługi klienta to osoby, które delegują zadania i monitorują pracę agentów. Są również odpowiedzialni za szkolenie i zatrudnianie agentów oraz dbają o to, aby ludzie, którzy przychodzą do firmy, stali się jej zasobem.
Opiekun obsługi klienta musi upewnić się, że świadczona obsługa klienta jest na najwyższym poziomie i nie brakuje żadnych podstawowych potrzeb, których klient może potrzebować. Musi upewnić się, że klient nie będzie rozczarowany po skontaktowaniu się z agentem obsługi klienta. Klient powinien być usatysfakcjonowany, a przełożony musi to zapewnić.
Frequently Asked Questions
Kim jest opiekun obsługi klienta (customer service supervisor)?
Customer Service Supervisor to osoba, która odpowiada za nadzór nad obsługą klienta i jego sprawnym funkcjonowaniem, może być odpowiedzialny za nadzór przedstawicieli serwisu lub całego zespołu. Ważną rolą Opiekuna Obsługi Klienta jest również tworzenie zasad i procedur obsługi klienta.
Jakie umiejętności powinien posiadać opiekun ds. Obsługi klienta?
Customer Service Supervisor powinien mieć kilka ważnych umiejętności - zarówno miękkich, jak i twardych. Powinien umieć porozumiewać się z różnymi ludźmi. Powinien też być cierpliwy i empatyczny, dzięki czemu może poczuć skórę zarówno klienta, jak i pracownika. Powinien również wykazać się umiejętnościami dyplomatycznymi, które pomogą w rozwiązywaniu problemów, a także umiejętnościami technicznymi. Niezwykle ważna jest dla niego również szeroka wiedza na temat produktów i usług oferowanych przez daną organizację.
Czy w LiveAgent można dodać przełożonego obsługi klienta?
Nie możesz dodać roli Opiekuna obsługi klienta do LiveAgent, ale możesz nadać osobie pełniącej tę rolę ważniejszą rolę w systemie (np. administrator lub właściciel). Dzięki temu będzie miał szeroki dostęp do danych poszczególnych agentów, klientów oraz odpowiednich raportów.
Expert’s note
Opiekun obsługi klienta to kluczowy element dla każdej firmy skupionej na doskonałej obsłudze klienta. Powinien posiadać umiejętności dyplomatyczne, techniczne oraz empatię.
The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in attracting and retaining customers. It emphasizes the need for personalized, targeted approaches to reach the right audience and drive business growth. Additionally, it highlights the role of data analytics in understanding consumer behavior and optimizing marketing campaigns. Overall, the TEXT emphasizes the significance of innovative and data-driven marketing techniques in today's competitive business landscape.
Przedstawiciele obsługi klienta muszą być zaangażowani w dostarczanie informacji o ofertach firmy, dosprzedaż produktów/usług, proaktywny kontakt z klientami, rozpatrywanie reklamacji, zbieranie opinii klientów i reagowanie na opinie online. Dodatkowo, muszą rozwijać i dokumentować wiedzę oraz śledzić wskaźniki KPI i obsługi klienta.