Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Opiekun obsługi klienta

Kim jest opiekun obsługi klienta (customer service supervisor)?

Opiekunowie obsługi klienta to osoby, które delegują zadania i monitorują pracę agentów. Są również odpowiedzialni za szkolenie i zatrudnianie agentów oraz dbają o to, aby ludzie, którzy przychodzą do firmy, stali się jej zasobem.

Opiekun obsługi klienta musi upewnić się, że świadczona obsługa klienta jest na najwyższym poziomie i nie brakuje żadnych podstawowych potrzeb, których klient może potrzebować. Musi upewnić się, że klient nie będzie rozczarowany po skontaktowaniu się z agentem obsługi klienta. Klient powinien być usatysfakcjonowany, a przełożony musi to zapewnić.

FAQ

Kim jest opiekun obsługi klienta (customer service supervisor)?

Customer Service Supervisor to osoba, która odpowiada za nadzór nad obsługą klienta i jego sprawnym funkcjonowaniem, może być odpowiedzialny za nadzór przedstawicieli serwisu lub całego zespołu. Ważną rolą Opiekuna Obsługi Klienta jest również tworzenie zasad i procedur obsługi klienta.

Jakie umiejętności powinien posiadać opiekun ds. Obsługi klienta?

Customer Service Supervisor powinien mieć kilka ważnych umiejętności - zarówno miękkich, jak i twardych. Powinien umieć porozumiewać się z różnymi ludźmi. Powinien też być cierpliwy i empatyczny, dzięki czemu może poczuć skórę zarówno klienta, jak i pracownika. Powinien również wykazać się umiejętnościami dyplomatycznymi, które pomogą w rozwiązywaniu problemów, a także umiejętnościami technicznymi. Niezwykle ważna jest dla niego również szeroka wiedza na temat produktów i usług oferowanych przez daną organizację.

Czy w LiveAgent można dodać przełożonego obsługi klienta?

Nie możesz dodać roli Opiekuna obsługi klienta do LiveAgent, ale możesz nadać osobie pełniącej tę rolę ważniejszą rolę w systemie (np. administrator lub właściciel). Dzięki temu będzie miał szeroki dostęp do danych poszczególnych agentów, klientów oraz odpowiednich raportów.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.