Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to specjalny rodzaj oprogramowania, który jest przeznaczony do zarządzania relacjami biznesowymi. Pozwala użytkownikom przechowywać i organizować wszelkie informacje i zapisy dotyczące klientów, np. ich kontakty, zamówienia, zainteresowania i wiele więcej. Pomaga również w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, obsłudze klienta lub zarządzaniu aktywami lub zasobami.
W LiveAgent możesz przechowywać dane klientów w skrzynce z danymi kontaktowymi lub możesz również zintegrować narzędzia CRM z Twoim LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to platforma umożliwiająca kontakt z różnymi działami w firmie. Dzięki temu każdy pracownik firmy ma łatwy dostęp do danych, niezależnie czy pracuje w zespole obsługi klienta, w marketingu czy sprzedaży.
Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania CRM?
Istnieje kilka podstawowych funkcji oprogramowania CRM, które znacznie ułatwiają pracę. Pierwszym jest zdecydowanie zarządzanie kontaktami, dzięki któremu możemy edytować kontakty i mieć do nich dostęp. Oprócz zarządzania kontaktami, bardzo dobrym udogodnieniem są opcje zarządzania dokumentami i ofertami. Integracja poczty e-mail to niezwykle ważna funkcja, która umożliwia lepszy przepływ pracy.
Jakie są najlepsze praktyki korzystania z oprogramowania CRM?
Sprawdzone metody korzystania z oprogramowania CRM obejmują wybór odpowiedniego oprogramowania. CRM powinien najlepiej odpowiadać potrzebom marki. Kolejnym ważnym punktem jest szkolenie pracowników. Sprawny pracownik w danym systemie CRM będzie bardziej efektywny i poczuje się pewniej. Dobrze jest też ustalić zasady działania i współpracy tak, aby każdy pracownik miał jasność. CRM to także możliwość automatyzacji, dlatego ważne jest, aby dobrze go wykorzystać w chwilach, które są potrzebne. Upewnij się również, że wszystkie niezbędne dane i informacje znajdują się w CRM.
Recenzja bazy wiedzy LiveAgent
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta za pomocą różnych kanałów, integracje i wsparcie techniczne. Istnieje także forum społecznościowe, które pomaga w budowaniu silnych relacji z klientami. Ważne jest skonfigurowanie e-maili w sposób personalizowany i unikanie pętli mailowych. Integracje pozwalają zarządzać różnymi narzędziami i oszczędzać czas.