Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie CRM

Co to jest oprogramowanie CRM?

Oprogramowanie CRM to specjalny rodzaj oprogramowania, który jest przeznaczony do zarządzania relacjami biznesowymi. Pozwala użytkownikom przechowywać i organizować wszelkie informacje i zapisy dotyczące klientów, np. ich kontakty, zamówienia, zainteresowania i wiele więcej. Pomaga również w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, obsłudze klienta lub zarządzaniu aktywami lub zasobami.

W LiveAgent możesz przechowywać dane klientów w skrzynce z danymi kontaktowymi lub możesz również zintegrować narzędzia CRM z Twoim LiveAgent.

Oprogramowanie CRM
Zarządzanie relacjami z klientami – ilustracja wektorowa

FAQ

Co to jest oprogramowanie CRM?

Oprogramowanie CRM to platforma umożliwiająca kontakt z różnymi działami w firmie. Dzięki temu każdy pracownik firmy ma łatwy dostęp do danych, niezależnie czy pracuje w zespole obsługi klienta, w marketingu czy sprzedaży.

Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania CRM?

Istnieje kilka podstawowych funkcji oprogramowania CRM, które znacznie ułatwiają pracę. Pierwszym jest zdecydowanie zarządzanie kontaktami, dzięki któremu możemy edytować kontakty i mieć do nich dostęp. Oprócz zarządzania kontaktami, bardzo dobrym udogodnieniem są opcje zarządzania dokumentami i ofertami. Integracja poczty e-mail to niezwykle ważna funkcja, która umożliwia lepszy przepływ pracy.

Jakie są najlepsze praktyki korzystania z oprogramowania CRM?

Sprawdzone metody korzystania z oprogramowania CRM obejmują wybór odpowiedniego oprogramowania. CRM powinien najlepiej odpowiadać potrzebom marki. Kolejnym ważnym punktem jest szkolenie pracowników. Sprawny pracownik w danym systemie CRM będzie bardziej efektywny i poczuje się pewniej. Dobrze jest też ustalić zasady działania i współpracy tak, aby każdy pracownik miał jasność. CRM to także możliwość automatyzacji, dlatego ważne jest, aby dobrze go wykorzystać w chwilach, które są potrzebne. Upewnij się również, że wszystkie niezbędne dane i informacje znajdują się w CRM.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.