Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to specjalny rodzaj oprogramowania, który jest przeznaczony do zarządzania relacjami biznesowymi. Pozwala użytkownikom przechowywać i organizować wszelkie informacje i zapisy dotyczące klientów, np. ich kontakty, zamówienia, zainteresowania i wiele więcej. Pomaga również w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, obsłudze klienta lub zarządzaniu aktywami lub zasobami.
W LiveAgent możesz przechowywać dane klientów w skrzynce z danymi kontaktowymi lub możesz również zintegrować narzędzia CRM z Twoim LiveAgent.

Frequently asked questions
Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to platforma umożliwiająca kontakt z różnymi działami w firmie. Dzięki temu każdy pracownik firmy ma łatwy dostęp do danych, niezależnie czy pracuje w zespole obsługi klienta, w marketingu czy sprzedaży.
Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania CRM?
Istnieje kilka podstawowych funkcji oprogramowania CRM, które znacznie ułatwiają pracę. Pierwszym jest zdecydowanie zarządzanie kontaktami, dzięki któremu możemy edytować kontakty i mieć do nich dostęp. Oprócz zarządzania kontaktami, bardzo dobrym udogodnieniem są opcje zarządzania dokumentami i ofertami. Integracja poczty e-mail to niezwykle ważna funkcja, która umożliwia lepszy przepływ pracy.
Jakie są najlepsze praktyki korzystania z oprogramowania CRM?
Sprawdzone metody korzystania z oprogramowania CRM obejmują wybór odpowiedniego oprogramowania. CRM powinien najlepiej odpowiadać potrzebom marki. Kolejnym ważnym punktem jest szkolenie pracowników. Sprawny pracownik w danym systemie CRM będzie bardziej efektywny i poczuje się pewniej. Dobrze jest też ustalić zasady działania i współpracy tak, aby każdy pracownik miał jasność. CRM to także możliwość automatyzacji, dlatego ważne jest, aby dobrze go wykorzystać w chwilach, które są potrzebne. Upewnij się również, że wszystkie niezbędne dane i informacje znajdują się w CRM.
Expert note
Oprogramowanie CRM to narzędzie służące do zarządzania relacjami biznesowymi, pozwalające na przechowywanie danych klientów, obsługę zgłoszeń i zarządzanie aktywami. Ułatwia pracę i poprawia jakość obsługi klienta.

Tekst opisuje oferowane przez firmę LiveAgent oprogramowanie CRM do zarządzania klientami, obsługi zgłoszeń i integracji z Highrise CRM Plugin. Firma oferuje niezbędne rozwiązania dla biznesu i przemysłu, a także program lojalnościowy. Podano też informacje o czterech głównych typach ankiet dotyczących obsługi klienta oraz wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta, w tym rozwijania umiejętności komunikacyjnych zespołu i umożliwienia klientom kontaktu za pośrednictwem różnych kanałów. LiveAgent to narzędzie oferujące wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia i dziennik zmian.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.
Darmowe oprogramowanie do zarządzania klientami
Wdrożenie solidnego bezpłatnego oprogramowania do zarządzania klientami jest niezbędne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces. Poznaj zalety i najlepsze praktyki.