Oprogramowanie do kontaktu z klientem

Co to jest oprogramowanie do obsługi kontaktów z klientami?

Oprogramowanie do kontaktu z klientem to program podnoszący efektywność contact center. Użytkownicy mogą skonfigurować pewne reguły, aby zorganizować kierowanie kontaktów do przedstawicieli klienta. Oprogramowanie Help Desk może być również oparte na sieci WWW, dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Jest łatwy w obsłudze i bezpieczny, ponieważ wszystkie dane są przechowywane na serwerze.

Niektóre programy umożliwiają użytkownikom tworzenie portali klientów, które obsługują klientów, gdy agenci są w trybie offline. Klienci mogą czytać artykuły z bazy wiedzy, fora i tam znaleźć rozwiązanie swoich problemów.

Frequently asked questions

Co to jest oprogramowanie do obsługi kontaktów z klientami?

Oprogramowanie do kontaktu z klientem to system poprawiający jakość obsługi klienta i efektywność contact center. Dzięki temu klient może łatwo skontaktować się z obsługą klienta, gdy tego potrzebuje, a z drugiej strony ułatwia to obsługę wielu kanałów komunikacji.

Jakie są najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi kontaktów z klientami?

Najważniejszą cechą oprogramowania do kontaktu z klientem jest możliwość obsługi wielu kanałów (rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, czaty, e-maile) z jednego miejsca w sieci. Niezwykle ważne jest również tworzenie reguł i zarządzanie kontaktami. Inną cechą jest to, że obsługa klienta może bezpiecznie wyszukiwać i przechowywać dane klientów w jednym miejscu.

Jakie są rodzaje oprogramowania do obsługi kontaktów z klientami?

Istnieje 6 podstawowych typów oprogramowania do obsługi klienta

 

 

Pierwsza to współdzielona skrzynka odbiorcza i oprogramowanie pomocnicze. Zwykle kilka osób może się tam zalogować na jedno konto. Drugim przykładem jest oprogramowanie punktu obsługi. Zwykle używany w funkcjach zarządzania usługami IT. Kolejnym jest system przesyłania wiadomości i czatu. Dzięki temu rozmowy z klientem są technicznie proste dla obu stron. Dalej jest narzędzie wsparcia telefonicznego. To najbardziej tradycyjny kanał komunikacji z klientem. Piątym systemem jest CRM, czyli oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. System ma na celu wzmocnienie relacji. I ostatnia z nich to oprogramowanie bazujące na wiedzy, które umożliwia wymianę kluczowych informacji.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.