Co to jest oprogramowanie do obsługi kontaktów z klientami?
Oprogramowanie do kontaktu z klientem to program podnoszący efektywność contact center. Użytkownicy mogą skonfigurować pewne reguły, aby zorganizować kierowanie kontaktów do przedstawicieli klienta. Oprogramowanie Help Desk może być również oparte na sieci WWW, dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Jest łatwy w obsłudze i bezpieczny, ponieważ wszystkie dane są przechowywane na serwerze.
Niektóre programy umożliwiają użytkownikom tworzenie portali klientów, które obsługują klientów, gdy agenci są w trybie offline. Klienci mogą czytać artykuły z bazy wiedzy, fora i tam znaleźć rozwiązanie swoich problemów.
Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie do obsługi kontaktów z klientami?
Oprogramowanie do kontaktu z klientem to system poprawiający jakość obsługi klienta i efektywność contact center. Dzięki temu klient może łatwo skontaktować się z obsługą klienta, gdy tego potrzebuje, a z drugiej strony ułatwia to obsługę wielu kanałów komunikacji.
Jakie są najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi kontaktów z klientami?
Najważniejszą cechą oprogramowania do kontaktu z klientem jest możliwość obsługi wielu kanałów (rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, czaty, e-maile) z jednego miejsca w sieci. Niezwykle ważne jest również tworzenie reguł i zarządzanie kontaktami. Inną cechą jest to, że obsługa klienta może bezpiecznie wyszukiwać i przechowywać dane klientów w jednym miejscu.
Jakie są rodzaje oprogramowania do obsługi kontaktów z klientami?
Istnieje 6 podstawowych typów oprogramowania do obsługi klienta Pierwsza to współdzielona skrzynka odbiorcza i oprogramowanie pomocnicze. Zwykle kilka osób może się tam zalogować na jedno konto. Drugim przykładem jest oprogramowanie punktu obsługi. Zwykle używany w funkcjach zarządzania usługami IT. Kolejnym jest system przesyłania wiadomości i czatu. Dzięki temu rozmowy z klientem są technicznie proste dla obu stron. Dalej jest narzędzie wsparcia telefonicznego. To najbardziej tradycyjny kanał komunikacji z klientem. Piątym systemem jest CRM, czyli oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. System ma na celu wzmocnienie relacji. I ostatnia z nich to oprogramowanie bazujące na wiedzy, które umożliwia wymianę kluczowych informacji.
Tematy artykułów obejmują obsługę klienta, rozwój umiejętności miękkich i zarządzanie reklamacjami. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i obsługę e-mailową. Integracje, wsparcie techniczne i program lojalnościowy są również dostępne. Preferowane jest rozwiązanie obsługi klienta przez człowieka, a firma skupia się na zaspokajaniu potrzeb millenialsów i młodych dorosłych poprzez blog, szablony i webinar.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta online, zapewniające wiele funkcji i zwiększające efektywność i satysfakcję klientów. Oferuje różnorodne możliwości integracji i wsparcia, a także umożliwia personalizację e-maili. Dodatkowo, umożliwia kontakt z klientami poprzez formularze kontaktowe na stronie internetowej.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.