Wersja próbna

Otwarte zgłoszenie

Co to jest zgłoszenie otwarte?

Podczas rozpatrywania reklamacji do dowolnego biura obsługi klienta wygenerowane zgłoszenie jest domyślnie zgłoszeniem otwartym. Otwarte zgłoszenie w zasadzie sugeruje, że problem zarejestrowany przez klienta nie został jeszcze rozwiązany.

FAQ

Co to jest zgłoszenie otwarte?

Otwarte zgłoszenie to zgłoszenie, które zostało wygenerowane przez system i nie został jeszcze rozwiązany przez obsługę klienta.

 

Jak długo zgłoszenie powinno pozostać otwarte?

Zgłoszenie powinno być otwarte maksymalnie przez trzy do pięciu dni, zanim przejdzie do stanu zamkniętego. Użytkownik końcowy może następnie ponownie nawiązać kontakt na tym samym zgłoszeniu.

 

Gdzie można znaleźć listę otwartych zgłoszeń w LiveAgent?

Listę otwartych zgłoszeń w LiveAgent znajdziesz w panelu wraz z listą wszystkich zgłoszeń.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.